نسخه لوکس، زیبا و بسیار گران Apple Watch را اینجا ببینید و درباره‌اش بخوانید!

Apple-Watch-Edition (2)مدت زیادی نیست که اپل واچ معرفی شده است و در همین اندکی زمانی که گذشته اخبار زیادی را از آن شنیده‌ایم.

بر خلاف دیگر محصولات اپل که در هنگام معرفی حرفهایی از زمان عرضه‌اشان هم زده شد، برخی اطلاعات از اپل واچ هنوز در پرده‌ای از ابهام مانده است. هنوز زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نیست و تنها اطلاعاتی مرتبط به قیمت که از 349 دلار آغاز می‌شود درز کرده است. هیچ تصوری از عمر تقریبی باتری وجود ندارد و ظاهرا اپل فقط می‌خواسته که در رویداد ایفا حرفی از این محصول پوشیدنی خودش زده باشد.

گروبر یکی از تحلیل گران اپل که مدت زیادی است مشغول به این کار است، با توجه به مواد استفاده شده و سخت افزار این ساعت، تخمینی از قیمت‌های مدلهای مختلف آن زده و این قیمت‌ها را که واقعا شگفت آور هستند اعلام کرده است:Apple-Watch-Edition (3)

Apple Watch Sport: بدنه از جنس آلومینیوم و شیشه: 349 دلار

Apple Watch: بدنه از جنس استیل و شیشه سفایر: 999 دلار

نسخه لوکس Apple Watch Edition: بدنه از جنس طلاس 18 عیار و شیشه سفایر: 4999 دلار

Apple-Watch-Edition

بله تمام قیمت‌ها را درست دیده‌اید. مخصوصا آن تقریبا 5000 دلاری را. اپل کمپانی است که برای مدتها شهرت در زمینه ساخت دستگاه‌های لوکس با قیمت پایین داشته است، اما آیا اپل واچ نسخه ادیشن و لوکس این کمپانی با این خط مشی همیشگی اپل همسو است؟

مشخص شده که Watch Edition از نسخه آلومینیوم و استیل این ساعت سنگینتر است و این یعنی این همه طلا در بدنه‌اش بکار رفته است. همین قیمت طلای بکار رفته در بدنه و بدون محاسبه قیمت بند این ساعت چند هزار دلار می‌شود.

 

تخمین‌های گروبر نشان می‌دهد که حداقل قیمت نسخه لوکس اپل واچ می‌تواند 1999 دلار باشد.

Apple-Watch-Edition (1)

نکته جالب دیگر درباره این هوشمند پوشیدنی این است که کمپانی سازنده نه در طول رویداد و نه در وب سایت هیچگاه از آن با نام یک ساعت هوشمند یاد نکرده است. حتما به خاطر اینکه هیچیک از ساعت‌های هوشمند را در حد و اندازه‌های رقابت با محصول خود نمی‌داند.

با مقایسه قیمت دیگر ساعت‌های طلا از برندهایی مثل رولکس، مشخص شد که محصول اپل واقعا ارزان است!
مثلا ساعت طلای Rolex Submariner Date would، قیمتی برابر با 34250 دلار دارد و نسخه طلا سفیدش 36850 دلار فروخته می‌شود. حتی بند استیل قابل تعویض برای این ساعت به قمیت 2500 دلار و نوع طلای آن 9000 دلار فروخته می‌شود، پس شاید واقعا اپل هنوز هم همان سیاست عرضه محصولات لوکس با قیمت کم را دنبال می‌کند.
اما پرسشهای زیادی وجود دارند که باید به آنها پاسخ داده شود. مثلا اینکه نسخه لوکس اپل واچ به این گرانی پس از سالها و از دست دادن ارزش تکنولوژیکی خودش واقعا به چه دردی خواهد خورد؟

هر چه که هست و قرار است بشود، یک چیز را می‌توان با اطمینان کامل گفت، آنهم اینکه، اپل واچ با قیمتی بالا به بازار خواهد آمد.

 

 

2 در مورد “نسخه لوکس، زیبا و بسیار گران Apple Watch را اینجا ببینید و درباره‌اش بخوانید!”

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز طبق خبری که چند ساعت پیش منتشر کردیم، ios 8 اکنون در دسترس کاربران است. البته اگر دستگاه خود را جیلبریک کرده باشید این بروزرسانی را دریافت نخواهید کرد. قیمت آیفون 6 نیز در حدود 3 میلیون تومان تخمین زده شده است.
      شاد باشید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH