طراحی عجیب پرچم‌دار چینی، Oppo N3

تاکنون اخبار زیادی در خصوص یکی از پرچم‌داران چینی بازار منتشر شده است. آخرین عکس‌های این محصول که با نام Oppo N3 وارد بازار خواهد شد، نشان می‌داد گوشی فوق با دوربینی متحرک عرضه می‌شود. کاری که این کمپانی قبلا بر روی مدل N1 نیز انجام داده بود. روز گذشته عکس‌هایی از این گوشی چینی منتشر شد، که نشان می‌دهد N3 با یک طراحی کاملا متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی وارد بازار خواهد شد. دیگر از یک دوربین متحرک با یک جعبه مستطیل شکل خبری نیست و با طرحی کامل جدید و البته عجیب روبرو هستیم. این دوربین چرخشی هنوز هم عضو ثابت این سری است، اما این بار با طرحی کاملا متفاوت!

هرچند این طرح هنوز به طور کامل از سوی کمپانی oppo تایید نشده است، اما از این شرکت‌های چینی هیچ چیز بعید نیست! باید کمی صبر کنیم، در تاریخ 15 اکتبر از این محصول در کشور سنگاپور رونمایی خواهد شد.

N1 برادر بزرگ این مدل، با صفحه نمایشی 5.9 اینچی و رزولوشن FHD به بازار عرضه شد. همچنین یک دوربین متحرک 13 مگا پیکسلی نیز برای ثبت عکس‌های شما بر روی این اسمارت فون قرار دارد.

Xiaomi-Mi3-vs-Oppo-N1-vs-Elife-E7-2

عکسی که ابتدا از N3 منتشر شد به شکل زیر بود:

د3

اما جدیدترین عکس منتشرشده نشان می‌دهد که طراحی این محصول عوض شده و به شکلی که در زیر می‌بینیم در خواهد آمد! طرح جدیدترین زیباتر است! اینطور نیست؟

Latest-leaked-picture-of-the-Oppo-N3-shows-a-design-similar-to-the-Oppo-N1

1 در مورد “طراحی عجیب پرچم‌دار چینی، Oppo N3”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH