ویدیو کالبدشکافی گوشی سامسونگ گلکسی A55 5G منتشر شد

با بررسی طراحی خارجی گوشی گلکسی A55 5G سامسونگ می‌توان به وجود ویژگی‌های جالب متعددی از جمله پوشش محافظ گوریلا گلس Victus پلاس و فریم فلزی با طراحی فانتزی شیاردار در طرفین بدنه پی برد.

اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که طراحی داخلی گوشی میان‌رده جدید سامسونگ به چه شکل است؟ کانال یوتیوبی PBKreviews با انتشار ویدیو کالبدشکافی سامسونگ گلکسی A55 5G به این پرسش پاسخ داده است.

با جداسازی پنل پشتی گوشی، اجزای داخلی به آسانی از یکدیگر جدا می‌شوند. قطعات مختلف تنها با استفاده از پیچ‌های فیلیپس در کنار یکدیگر نگه داشته می‌شوند. همچنین به منظور خارج نمودن بسیار آسان‌تر باتری از جای خود از یک زبانه کششی استفاده شده است.

در مجموع سامسونگ گلکسی A55 امتیاز تعمیرپذیری بالا 8.5 از 10 را کسب کرد. این گوشی از کسب 0.5 نمره در سه دسته مختلف محروم شد. کابل نمایشگر از یک مسیر مداری عبور می‌کند؛ اما فارغ از این موضوع، تعویض آن دشوار نبوده و نیازی به جداسازی کامل قطعات ندارد.

همچنین گلکسی A55 به‌جای تراشه قدیمی‌ اگزینوس 1380 از مدل جدیدتر اگزینوس 1480 استفاده کرده است. این تراشه مجهز به پردازنده گرافیکی AMD بوده و هسته‌های پردازشی کورتکس A78 و کورتکس A55 در آن با فرکانس بالاتری فعالیت می‌کنند.

سامسونگ به منظور خنک نگه داشتن تراشه از یک محفظه بخار بزرگ در گلکسی A55 بهره گرفته است. تصویر زیر امکان مقایسه اندازه محفظه بخار در دو گوشی گلکسی A54 و گلکسی A55 را فراهم می‌کند:

مقایسه اندازه محفظه بخار در گلکسی A55 (سمت راست) و گلکسی A54 (سمت چپ)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH