نخستین جزئیات درباره گوشی ردمی A3x فاش شد

برند فرعی شیائومی موسوم به ردمی پیش‌تر در ماه فوریه امسال گوشی رده پایین ردمی A3 را عرضه کرد. به‌نظر می‌رسد که نسخه اصلاح شده این گوشی با تغییرات جزئی و نام تجاری ردمی A3x طی ماه جاری میلادی روانه بازار شود. نام این گوشی هوشمند به‌همراه دو شماره مدل آن اخیرا در یک پایگاه داده آنلاین رویت شده است.

از این دو شماره مدل یکی برای بازار هندوستان و دیگری برای بازارهای جهانی به ثبت رسیده است. بنابراین حتی بازارهای هدف این محصول نیز هم‌اکنون مشخص شده است. بر این اساس ردمی A3x در بازار هندوستان و بازارهای جهانی به‌ترتیب از شماره مدل‌های 24048RN6CI و 24048RN6CG استفاده می‌کند. پسوندهای G و I در شماره مدل‌ دستگاه‌های شیائومی، ردمی و پوکو به‌ترتیب نشان‌دهنده عرضه آنها در بازارهای جهانی و هندوستان هستند.

بخش 2404 در شماره مدل دستگاه به عرضه آن در چهارمین ماه از سال 2024 اشاره دارد. در گذشته نیز بارها زمان عرضه گوشی‌های شیائومی با توجه به شماره مدل آنها تعیین شده است. متاسفانه تاکنون در خصوص مشخصات فنی گوشی ردمی A3x هیچ‌گونه جزئیاتی منتشر نشده است؛ اما با توجه به نام ردمی A3x انتظار می‌رود که این دستگاه با تغییرات جزئی نسبت به ردمی A3 روانه بازار شود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که ردمی A3 مجهز به یک نمایشگر 6.71 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتزی، تراشه هلیو G36 ساخت شرکت مدیاتک، 3، 4 یا 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی در کنار لنز تزئینی 0.08 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 10 واتی در بستر سیم است.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این گوشی مجهز به سیستم‌عامل اندروید 14 است. ردمی A3x نیز احتمالا از همین نسخه اندروید استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH