گوشی ردمی توربو 3 با رم 16 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

کمپانی شیائومی اخیرا خبر عرضه گوشی هوشمند ردمی توربو 3 در چین را تائید کرد. این محصول به‌عنوان نخستین عضو سری جدید ردمی توربو روانه بازار خواهد شد. اکنون پیش از معرفی رسمی ردمی توربو 3، مشخصات احتمالی این گوشی در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ فاش شده است.

ردمی توربو 3 با شماره مدل 24069RA21C در پایگاه داده نسخه 6.2.2 بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. این گوشی هوشمند در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیازات 1981 و 5526 را کسب کرده است.

معماری هسته‌های پردازشی تراشه در فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این دستگاه مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود. همچنین این دستگاه با ظرفیت رم قابل توجه معادل 16 گیگابایت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 14 خواهیم بود.

شیائومی در اعلامیه خود از ردمی توربو 3 به‌عنوان یک محصول میان‌رده در سری عملکردمحور جدید کمپانی یاد کرده است. پیش از این گوشی‌های هوشمند سری توربو بخشی از خانواده ردمی نوت قلمداد می‌شدند و ردمی نوت 12 توربو آخرین دستگاه از این طیف به‌شمار می‌رود.

با این‌حال اکنون شیائومی در حال تغییر ساختار خط تولید خود است و گوشی‌های با برند توربو یک سری مجزا را تشکیل خواهند داد. از سوی دیگر سری نوت به ارائه گوشی‌های میان‌رده با هدف افزایش محبوبیت ویژگی‌های پرچمدار در میان طیف گسترده‌تری از مخاطبان ادامه خواهد داد. گوشی ردمی توربو 3 طی ماه گذشته میلادی در پایگاه داده آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شد و پشتیبانی آن از فناوری شارژ 90 واتی مورد تائید قرار گرفت.

در سایر جنبه‌های فنی نیز شایعات پیشین نشان می‌دهند که گوشی آینده سری توربو احتمالا به‌همراه یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر اولد با رزولوشن 1.5K روانه بازار خواهد شد.

اگرچه شیائومی هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تائید نکرده است؛ اما انتظار می‌رود که ردمی توربو 3 اواخر ماه جاری میلادی در چین عرضه شود. با توجه به برخی گمانه‌زنی‌های مطرح شده، مدل ری‌برند شده این گوشی تحت عنوان پوکو F6 در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH