آپدیت امنیتی ماه مارس 2024 برای سامسونگ گلکسی A32 منتشر شد

گلکسی A32 5G نخستین گوشی میان‌رده سامسونگ بود که به‌روزرسانی امنیتی ماه مارس 2024 را دریافت کرد. اما این به‌روزرسانی به‌صورت همزمان برای نسخه 4G گلکسی A32 ارائه نشد. حتی پس از آغاز ماه آوریل نیز هیچ‌گونه نشانه‌ای از انتشار به‌روزرسانی امنیتی جدید برای این دستگاه مشاهده نشد؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است.

سامسونگ پچ امنیتی ماه مارس 2024 را برای ورژن بین‌المللی گلکسی A32 با شماره مدل SM-A325F منتشر کرده است. این آپدیت نرم‌افزاری آخرین اصلاحات امنیتی را در خود جای داده و دارای فریم‌ور با شماره ورژن A325FXXS8DXC1 است.

پچ امنیتی ماه مارس 2024 مجموعا 45 مشکل امنیتی پیش‌تر شناسایی شده را برطرف می‌کند که از این تعداد 36 مورد از اصلاحات توسط گوگل و 9 مورد از جانب سامسونگ ارائه شده است. در حال حاضر این به‌روزرسانی در چهار کشور بنگلادش، هندوستان، نپال و سریلانکا منتشر شده است. 

کاربران گلکسی A32 در این کشورها احتمالا طی ساعت‌ها یا روزهای آینده بایستی اعلان آپدیت را روی گوشی خود مشاهده نمایند. با این‌حال کاربران در صورت تمایل به بررسی موضوع به‌‌طور دستی می‌توانند به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت صلاحدید می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌طور دستی روی گوشی خود فلش کنند. با این‌حال به‌روزرسانی OTA به‌دلیل ایمنی بالاتر خود همواره ارجحیت دارد.

در حال حاضر گلکسی A32 رابط کاربری One UI 5.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند. این گوشی واجد شرایط دریافت آپدیت اندروید 14 (رابط کاربری One UI 6.x) و اندروید 15 (رابط کاربری One UI 7.x) نیست. کاربران این گوشی در صورت تمایل به ارتقاء دستگاه خود می‌توانند گلکسی A35 را به‌عنوان یک پیشنهاد فوق‌العاده مدنظر قرار دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH