سامسونگ احتمالا به‌دنبال عرضه دو گوشی تاشو جدید از سری فن ادیشن است

آخرین گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که سامسونگ روی توسعه مدل گران‌قیمت‌تر و برتر گلکسی زد فولد 6 کار می‌کند. در این میان دو تصویر اسکرین‌شات جالب در شبکه اجتماعی X منتشر شده که بر اساس آنها ظاهرا سامسونگ در حال توسعه مدل‌های ارزان‌قیمت‌‌تری از دستگاه‌های تاشو خود با نام تجاری Fan Edition است.

هنوز مشخص نیست که این اطلاعات تا چه اندازه دقیق هستند؛ بنابراین تائید میزان صحت و سقم آنها امکان‌پذیر نیست. منبع منتشرکننده اطلاعات ظاهرا فاقد سابقه‌ای کاملا بی‌نقص بوده و تصاویر اسکرین‌شات نیز سوالات نامتعارفی را در ذهن مطرح می‌کنند. بنابراین بایستی تمامی این موارد را مدنظر قرار داد.

گوشی‌های تاشو سامسونگ که در تصاویر اسکرین‌شات زیر به معرض نمایش گذاشته شده‌اند؛ گلکسی زد فولد FE و گلکسی زد فلیپ FE نام دارند. به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ FE مجهز به 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه سری اسنپدراگون 7 خواهد بود.

دستگاه تاشو دیگر با نام گلکسی زد فولد FE تا حدودی بحث‌برانگیز به‌نظر می‌رسد. با بررسی دقیق‌تر تصویر اسکرین‌شات تار شده می‌توان دریافت که این گوشی از تراشه‌های اگزینوس 2200 یا اگزینوس 2400 استفاده نخواهد کرد؛ بلکه مجهز به یک تراشه ناشناخته دیگر از خانواده اگزینوس است که نام آن با عدد 2 آغاز می‌شود. این تراشه می‌تواند همان مدل معرفی نشده اگزینوس 2300 باشد؛ بنابراین تصویر لو رفته احتمالا قدیمی بوده و دیگر نشان‌دهنده برنامه‌های فعلی سامسونگ نخواهد بود.

بعلاوه این کاربر توییتری به نقل از منابع خبری خود مدعی شده که تنها یکی از گوشی‌های سری فن ادیشن به بازار عرضه خواهد شد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که این دستگاه کدام‌یک از دو مدل فوق خواهد بود.

تصاویر اسکرین‌شات لو رفته دارای نوعی اخطار بزرگ بوده و در نتیجه بایستی نسبت به صحت و سقم آنها با دیده تردید نگاه کرد. با این‌حال اکنون نخستین بار نیست که خبرهایی درباره توسعه یک گوشی تاشو فن ادیشن توسط سامسونگ شنیده می‌شود.

انتظار می‌رود که سامسونگ رویداد آینده گلکسی آنپکد خود را در اوایل ماه جولای برگزار نماید. با نزدیک شدن به موعد برگزاری این مراسم، شاهد افشای اطلاعات دقیق‌تری خواهیم بود. بنابراین برای روشن شدن بیش‌تر موضوع کماکان بایستی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH