هواوی از گوشی‌های پرچمدار سری Pura 70 رسما رونمایی کرد

هواوی از گوشی‌های پرچمدار سری Pura 70 با تمرکز بر قابلیت‌های عکاسی رونمایی کرد. این مجموعه شامل 4 مدل مختلف با اسامی هواوی پورا 70، پورا 70 پرو، پورا 70 پرو پلاس و پورا 70 اولترا است. امسال کمپانی چینی تصمیم گرفت تا بدون برگزاری یک رویداد بزرگ از گوشی‌های پرچمدار جدید خود رونمایی کند.

مدل‌های چهارگانه سری پورا 70 از زبان طراحی موسوم به Vane Design استفاده می‌کنند. Vane Design در واقع فلسفه جدید طراحی برای پرچمداران هواوی قلمداد می‌شود. این فلسفه در مولفه زیبایی‌شناسی منعکس می‌شود؛ چرا که این دستگاه‌ها با مدل‌های نسل قبلی خود از سری P هواوی تفاوت دارند.

ماژول دوربین برجسته و مثلثی‌شکل یکی از مشخصه‌های جدید در سری Pura 70 به‌شمار رفته و دارای ویژگی‌هایی است که با رنگ‌آمیزی پنل پشتی و فریم گوشی مطابقت دارند. ورژن استاندارد از طراحی تخت بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که سایر مدل‌های پرو دارای لبه‌هایی با انحنای جزئی از قسمت پشتی به سمت جلو هستند.

مدل‌های پرو پلاس و اولترا دارای نسخه‌هایی با چرم مخصوص و پوشش طلایی هستند. این موارد نشان‌دهنده دو گونه جدید طراحی بوده و هواوی برای سری پرچمدار Pura 70 از آنها استفاده می‌کند.

مدل استاندارد دارای وزن 207 گرمی بوده و مدل‌های پرو و اولترا نیز به‌ترتیب از وزن 220 و 226 گرمی برخوردار هستند.

طراحی هواوی Pura 70

مدل استاندارد هواوی Pura 70 مجهز به یک نمایشگر 6.6 اینچی بوده و مدل‌های پرو، پرو پلاس و اولترا نیز از نمایشگرهای اولد با لبه‌هایی خمیده در هر 4 طرف بهره می‌گیرند. این نمایشگرها از پنل‌های LTPO با نرخ نوسازی متغیر در محدوده 1 تا 120 هرتز، تکنیک مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس بالا 1440 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 300 هرتزی برخوردار هستند.

هواوی به منظور محافظت از این نمایشگرها از دومین نسل گلس Kunlun با استحکام بهبودیافته استفاده کرده است.

هواوی Pura 70 Ultra

هواوی Pura 70 مجهز به یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سیمی 66 واتی پشتیبانی می‌کند. مدل Pura 70 Pro دارای یک باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 80 واتی پشتیبانی می‌کند.

ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ مدل پرو پلاس کاملا مشابه با نسخه پرو است. نهایتا هواوی Pura 70 Ultra با یک باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ 100 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 80 واتی روانه بازار می‌شود.

برند چینی از فناوری شارژ سریع‌تر به‌عنوان یک ویژگی استاندارد در مدل‌های پرو بهره گرفته و به‌کارگیری آن در کنار باتری‌هایی با ظرفیت بالا یک تحول مناسب قلمداد می‌شود.

هواوی Pura 70

هواوی برای پرچمداران جدید خود از فناوری‌های پیشرفته دوربین و قابلیت‌های پردازش تصویر با سیستم XMAGE استفاده کرده است. مدل استاندارد Pura 70  اژ سیستم دوربین سه‌گانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو پریسکوپی 12 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

مشخصات دوربین‌های پشتی در مدل‌های پرو و پرو پلاس مشابه با یکدیگر بوده و این‌بار شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12.5 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو ماکرو 48 مگاپیکسلی هستیم. مدل اولترا با وجود سنسور بزرگ 1 اینچی از قابلیت‌های تصویربرداری مضاعفی برخوردار است. هواوی ادعا کرده که این گوشی با بالاترین معیارهای کیفی عکاسی موبایلی تولید شده است.

سری پورا 70 هواوی

هواوی Pura 70 Ultra مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول فوق‌عریض 40 مگاپیکسلی و لنز تله‌فوتو پریسکوپی ماکرو 50 مگاپیکسلی با زوم دیجیتال 100 برابری است.

سه مدل نخست سری پورا 70 از گشودگی دیافراگم متغیر در محدوده f/1.4 تا f/4.0 پشتیبانی می‌کنند. مدل اولترا دارای گشودگی دیافراگم متغیر در بازه f/1.6 تا f/4.0 است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا جنبه‌های مختلف یک سناریو را ثبت نمایند. در عین‌حال دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی این گوشی‌ها به منظور ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیش‌سفارش این گوشی‌ها در چین هم‌اکنون آغاز شده و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آنها به‌زودی فاش خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH