زمان معرفی گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 6 سونی فاش شد

گوشی پرچمدار اکسپریا 1 مارک 5 سونی در روز 11 مه 2023 (21 اردیبهشت ماه 1402) معرفی شد و اکنون به‌نظر می‌رسد که برند ژاپنی قصد دارد تا در سال 2024 نیز تقریبا به همین جدول زمانی پایبند بماند.

بر اساس یک پوستر فاش شده در شبکه اجتماعی Weibo، سونی رویداد معرفی گوشی اکسپریا جدید خود را در روز 17 مه (28 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد کرد. این پوستر به خودی خود به نام گوشی‌هایی که احتمالا در روز 28 اردیبهشت معرفی خواهند شد؛ اشاره نکرده است. با این‌حال به آسانی می‌توان حدس زد که یکی از این گوشی‌ها اکسپریا 1 مارک 6 خواهد بود.

اخیرا جزئیات مربوط به این گوشی هوشمند در فضای آنلاین منتشر شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی پرچمدار آینده اکسپریا از به‌کارگیری نمایشگر 4K و نسبت ابعاد کشیده 21:9 صرفنظر نموده و در عوض از راهکارهای استاندارد متداول‌تردر صنعت بهره خواهد برد. بنابراین اکسپریا 1 مارک 6 با طراحی کوتاه‌تر و عریض‌تر از نسل قبلی خود روانه بازار خواهد شد.

همچنین شایعات اخیر نشان می‌دهند که اکسپریا 1 مارک 6 از پیکره‌بندی دوربین پشتی کاملا مشابه با اکسپریا 1 مارک 5 استفاده خواهد کرد. به لطف پیشرفت‌های به‌دست آمده از طریق پردازش نرم‌افزاری، اشاره چندباره به اصطلاح هوش مصنوعی چندان مایه تعجب نخواهد بود؛ چرا که امسال شرکت‌های مختلف بر مقوله هوش مصنوعی تمرکز نموده‌اند.

از طرفی انتظار می‌رود که سونی اکسپریا 1 مارک 6 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و حداقل 12 گیگابایت رم روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH