نگاه کنید درون آی‌فون 6 پلاس چه خبر است! (تصاویر کالبد شکافی!)

خوب، نوبتی هم که باشد نوبت پرچمدار جدید اپل است که دل و روده‌اش را بیرون بریزیم و ببینیم آن تو چه خبر است! حالا که افراد زیادی مدت‌ها در صف می‌مانند تا شاید بتوانند لحظاتی با آیفون6 قبل از ورود آن به بازار کار کنند عده‌ای نیز تصمیم گرفتند تا این تلفن را به کوچک‌ترین قطعاتش تجزیه کنند.

شاید تا کنون حدس زده باشید که داریم در مورد تیم iFixit صحبت می‌کنیم که تا کنون سابقه درخشانی در تکه تکه کردن گجت‌های الکترونیکی داشته‌اند. این تیم 7 ساعت را صرف بررسی دقیق قطعات درونی آیفون 6 پلاس کرده‌اند و در نهایت به قابلیت تعمیر شدن آن از 10، نمره 7 را داده‌اند که در مقایسه با آیفون 5s رشد یک امتیازی را شاهد هستیم. تیم سایت با بررسی قسمت‌های مختلف به این نتیجه رسیدند که جدا کردن صفحه نمایش و باتری ساده‌تر از قبل شده است و همچنین کابل سنسور اثر انگشت که مشکلات بسیاری را برای تعمیر آیفون 5s به وجود می‌آورد دیگر وجود ندارد. البته هنوز هم پیچ‌های به کار رفته در آیفون 6 نیاز به پیچ گوشتی‌های تخصصی دارند.

اما علاوه بر همه‌ی این‌ها قسمت هیجان‌انگیزتر داستان جایی است که بلاخره متوجه می‌شویم رم به کار رفته در آیفون 6 از چه نوعی است. اپل هیچوقت در مورد رم به کار رفته در تلفن خود اطلاعاتی را منتشر نکرده بود اما حالا می‌دانیم که 1 گیگابایت رم فضای ذخیره سازی موقت این تلفن را تشکیل می‌دهد. همچنین باتری 2915 mAh نیز تأمین انرژی آیفون 6 را بر عهده دارد.

در ادامه عکس‌هایی از این بررسی را مشاهده می‌فرمایید.

iFixit-iPhone-6-Plus-teardown Peek-a-boo iFixit-iPhone-6-Plus-teardown (1) iFixit-iPhone-6-Plus-teardown (2) Camera--cable-combo Camera-module Home-button iFixit-iPhone-6-Plus-teardown (3) The-vibrators-internals iFixit-iPhone-6-Plus-teardown (4)

منبع: phonearena.com

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH