ال‌جی G3 رکورد گینس را از آن خود کرد!

اغلب کمپانی‌ها برای فروش محصولات خود به تبلیغات تکیه می‌کنند. تبلیغاتی که گاه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسند. به طور مثال سال گذشته سامسونگ نام فرودگاهی را به پرچم‌دار خود اختصاص داد. اما بر اساس خبری که امروز منتشر شده، ال‌جی پا را فراتر گذاشته است و در اقدامی عجیب بزرگ‌ترین بیلبورد تبلیغاتی جهان را برای پرچم‌دار جدید خود یعنی ال جی G3 ساخته است.

LG-sets-Guinness-World-Record-with-this-gigantic-G3-ad-(1)

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این بیلبورد حدود 1800 تن فولاد مورد استفاده قرار گرفته است. ابعاد این بیلبورد نیز 240 در 12 متر است که توانسته رکورد بزرگترین تیزر تبلیغاتی جهان را در گینس از آن خود کند.

LG-sets-Guinness-World-Record-with-this-gigantic-G3-ad

این بیلبورد در شهر ریاض (پایتخت عربستان صعودی) نصب شده است و انتظار می‌رود که ال‌جی از این طریق بتواند 25 میلیون دلار در سال به دست آورد.

LG-sets-Guinness-World-Record-with-this-gigantic-G3-ad-(2)

ال‌جی G3 پرچم‌دار فعلی ال‌جی است که ظاهری بسیاز زیبا با سخت افزار قدرتمند دارد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به صفحه نمایش QHD آن اشاره کرد. تصاویر در این صفحه نمایش با رزولویشن بسیار زیادی به نمایش در می‌آید و همین امر یک امتیاز ویژه برای این گوشی در میان سایر پرچم‌دار‌ها محسوب می‌شود.

در کل چنین ایده‌ای برای تبلیغات بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد و به‌طور حتم خود ال‌جی نیز با این هدف دست به چنین اقدامی زده است.


منبع: phonearena

4 در مورد “ال‌جی G3 رکورد گینس را از آن خود کرد!”

  1. پشتیبانی (نرم افزار و سخت افزار) با کمترین هزینه بالاترین اولویت انتخاب برای خرید هستش . من همیشه از lg خرید کردم چون توی همه اونها رعایت میشه و با کیفیت هم هستش . رضایتمندی مشتری باعث پیشرفت میشه .

  2. 1- اپل هم کلن خوبه، ولی اگر مدتی با گوشی آندروییدی کار کنی ازش متنفر میشی!
    2- اپل برای ایران عملا گزینه آخره، به خاطر قیمت و تحریم.

  3. تا زمانی که اپل تو دنیا یکه تازه این همه تبلیغ و بوق و کرنا هیچ اثری برای برندهای دیگه نداره…فقط اپل

    1. آمریکایی ها هرچیزی که میسازند بهش خیلی مینازند و هیچگااه از جنس خودشون بد نمیگند و چون دنیا دست اونهاست میتونند یه گنجشک هم جای قناری بزنن بدن و همه تعریفش هم بکنن در حالی که گوشی های اپل با باتری ضعیفش در حد معمولی نمیتونه کاربر رو راضی کنه .به نظر خود من هواوی صد مرتبه بهتر از اپل هست با این قیمتی که داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH