سامسونگ گلکسی C55 با نام تجاری گلکسی F55 در بازار هندوستان عرضه می‌شود

سامسونگ اخیرا از تصمیم خود برای عرضه گوشی گلکسی F55 در بازار هندوستان خبر داده است. بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که این دستگاه از مشخصاتی کاملا مشابه با گلکسی C55 برخوردار است؛ مدلی که اوایل ماه آوریل در بازار چین عرضه شد.

بنابراین در این‌جا صرفا با یک تغییر نام تجاری سروکار داریم. سامسونگ زمان آغاز فروش این گوشی را اعلام نکرده است. به عبارت دیگر برند کره‌ای صرفا مدعی شده که گلکسی F55 در اوایل ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد. به گفته سامسونگ، این گوشی از طریق خرده فروشی آنلاین Flipkart و وبسایت اختصاصی کمپانی قابل دسترس خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که گلکسی F55 همانند سایر دستگاه‌های سری F سامسونگ صرفا به‌صورت آنلاین عرضه خواهد شد.

سامسونگ با تغییر نام تجاری محصولات خود یا حتی فروش دو دستگاه با تفاوت‌های جزئی نسبت به یکدیگر چندان بیگانه نیست. فارغ از به‌کارگیری اسامی گلکسی C55 یا گلکسی F55 واقعیت این است که هر دو دستگاه اساسا مشابه با گلکسی M55 بوده و تنها تفاوت میان آنها به وجود پنل پشتی با پوشش چرم گیاهی مربوط می‌شود.

این موضوع بدان معناست که گلکسی F55 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد پلاس با رزولوشن 1080p و نرخ نوسازی 120 هرتزی، تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام، حداکثر 12 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقاء از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی، سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی خواهد بود.

گلکسی F55 همانند گلکسی C55 در مدل‌های رنگی نارنجی و مشکی عرضه خواهد شد. جزئیات تکمیلی درباره این محصول با رونمایی رسمی از آن مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH