چگونه در iOS 8 تصاویر را مخفی کنیم؟

پس از چندین نسخه آزمایشی، اپل سرانجام نسخه نهایی ios 8 را برای اغلب دستگاه‌های خود منتشر کرد که ایران نیز از این قاعده مستثنی نبود. نسخه جدید این سیستم عامل نسبت به نسخه قبلی بهبود‌های قابل مشاهده‌ای داشته است و ظاهر آن نیز بسیاز زیباتر شده. همچنین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در نسخه‌های قبلی جایشان خالی بود و کاربران نمی‌توانستند به آن‌ها دسترسی داشته باشند در نسخه جدید وجود دارد.

hide-photo-on-ios-8-1یکی از این قابلیت‌های جدید تغییر صفحه کلید بود که روش آن را در آی‌تی‌رسان توضیح دادیم، اما اکنون قصد داریم تا به آموزش فعال سازی ویژگی جدید ios 8 با نام مخفی کردن تصاویر بپردازیم. در ios 8 کاربر قادر است تصاویر موجود بر روی آلبوم خود را مخفی کند. به این معنی که تصویر مخفی شده دیگر در آلبوم نشان داده نشود، اما در حافظه دستگاه باقی بماند.

hide-photo-on-ios-8-2

برای این کار وارد آلبوم شده و انگشت خود را روی یکی از تصاویر نگه دارید. حال صفحه کوچکی باز می‌شود که بر روی آن دو گزینه وجود دارد. یکی از این گزینه‌ها مربوط  به پاک‌ساری همیشگی و دیگری مربوط به مخفی کردن تصویر است. با لمس گذینه مخفی کرد (Hide) پنجره بزرگ دیگری باز می‌شود که چنین پیامی دارد: از این لحظه تصویر مورد نظر شما مخفی خواهد شد، این درحالی است که همچنان در آلبوم شما موجود است. با لمس دکمه Hide Photo تصویر مورد نظر مخفی خواهد شد.

اما می‌توانید این تصویر مخفی شده را در آلبومی به نام آلبوم تصاویر مخفی پیدا کنید و با نگه داشتن انگشت بر روی آن، تصویر را از حالت مخفی خارج نمایید.


منبع: cnet

1 در مورد “چگونه در iOS 8 تصاویر را مخفی کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH