حضور پررنگ روبیکا در اینوتکس/ روبیکا از سرویس‌های جدید خود رونمایی می‌کند؟

پیش از این خبری مبنی بر اضافه شدن بیش از ۱۰ سرویس‌ جدید به سوپراپلیکیشن روبیکا منتشر شده بود، آیا روبیکا در اینوتکس ۲۰۲۴ از این سرویس‌ها رونمایی خواهد کرد؟

در هفته گذشته امیرعلی نجفی، معاون بازاریابی روبیکا، درگفت‌وگویی با فرارو از ورود این سوپراپلیکیشن به حوزه‌های جدیدی در زمینه زندگی دیجیتال خبر داد و گفت: «روبیکا قصد دارد در سال جدید از سرویس‌های جدید خود را در حوزه کسب‌وکارهایی مانند سفارش غذا، سفر، بلیت‌های امور فرهنگی و تفریحی، فینتک، شارژ اینترنت و … رونمایی کند».

کمپین «زندگی دیجیتال با روبیکا» پیش از عید نوروز آغاز شد و تبلیغات محیطی و دیجیتال این کمپین با شعارهایی مانند «من با روبیکا فیلم و سریال می‌بینم»، «من با روبیکا تماس صوتی و تصویری می‌گیرم» در سطح شهر و فضای مجازی اکران شدند.

نجفی این کمپین را شروعی برای دوره جدید روبیکا دانست و افزود: «توسعه کسب‌وکار روبیکا در سال ۱۴۰۳ برای اکوسیستم دیجیتال و جامعه بسیار هیجان‏انگیز خواهد بود. برای ما بسیار مهم است که در آینده‌ی نزدیک بتوانیم به اصلی‌ترین اهداف خود یعنی عدالت اجتماعی و جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش دست پیدا کند.»

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ نیز از ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده و روبیکا نیز در این نمایشگاه حضور دارد. با توجه به این نکته که اینوتکس بزرگترین گردهمایی نوآوران در حوزه تکنولوژی در ایران است، فرصت خوبی برای رونمایی از محصولات و خدمات جدید پلتفرم‌ها، شرکت‌ها و … است.

اکنون باید دید که آیا پلتفرم روبیکا قصد رونمایی از سرویس‌های جدید خود را در اینوتکس ۲۰۲۴ دارد یا این اتفاق را به زمان دیگری موکول خواهد کرد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH