برای اولین بار؛ سرویس تبدیل صوت به متن در روبیکا

روبیکا به‌عنوان اولین پیام‌رسان ایرانی از سرویس تبدیل آنی صوت به متن به زبان فارسی رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی روبیکا، سوپر اپلیکیشن روبیکا در جدیدترین سرویس خود امکان تبدیل وویس به متن در چت را برای کاربران خود ایجاد کرده است. سرویس تبدیل صوت به متن، یک فناوری هوش مصنوعی است که می‌تواند گفتار را به متن تبدیل کند. روبیکا هدف اصلی از ارائه این سرویس را کمک به افراد ناشنوا و کم‌شنوا می‌داند تا آن‌ها بتوانند در فضای مجازی راحت‌تر و پویاتر فعالیت کنند و با مشکلات کمتری مواجه شوند.

با این سرویس کاربران می‌توانند محتوای یک وویس را به‌صورت متنی داشته باشند، بدون آن که لازم باشد آن را گوش دهند، این قابلیت برای زمان‌هایی که افراد نمی‌توانند وویس را گوش دهند، بسیار کارآمد است. این سرویس در هنگامی که کاربر نمی‌تواند تایپ کند، اما به متن نیاز دارد نیز به‌کار می‌آید. همچنین این خدمت برای روزنامه‌نگاران نیز بسیار مفید است، آن‌ها می‌توانند وویس‌های جلسات و مصاحبه‌ها را به‌راحتی به متن تبدیل کنند و متن را در اختیار داشته باشند.

برای اولین بار است که امکان تبدیل صوت به متن به زبان فارسی در یک پیام‌رسان فعال می‌شود. کاربران می‌توانند با به‌روزسانی روبیکا بر روی تلفن همراه خود، از این سرویس استفاده کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH