سامسونگ تست رابط کاربری One UI 7.0 برای سری گلکسی S24 را آغاز کرد

ویژگی‌های Galaxy AI یکی از مولفه‌های بزرگ در به‌روزرسانی One UI 6.1 به‌شمار می‌روند. این فناوری در تمامی بخش‌های سیستم از انجام کارهای ساده مانند نوشتن متن گرفته تا ویژگی‌های پیشرفته‌تر ویرایش تصویر نفوذ کرده است.

شایعات نشان می‌دهند که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به ویژگی جدید هوش مصنوعی ویدیو (Video AI) مجهز خواهد شد. اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که به‌روزرسانی بزرگ بعدی یعنی One UI 7.0 چه قابلیت‌های جدیدی را به ارمغان خواهد آورد؟

پاسخ این پرسش هنوز روشن نیست؛ اما اکنون می‌دانیم که سامسونگ در حال تست One UI 7.0 است. یک افشاگر با شناسه Tarun Vats اخیرا موفق به کشف نسخه تست شده داخلی از این رابط کاربری شده است. این نسخه از شماره ورژن S928BXXU2BXE2، S928BOXM2BXE2 و S928BXXU2BXD4 استفاده می‌کند.

کد S928 به گوشی گلکسی S24 اولترا اشاره داشته و حرف B نیز نشان‌دهنده نسخه اروپایی گوشی است. تمامی مدل‌های گلکسی S24 اولترا حتی نسخه‌های اروپایی این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام استفاده می‌کنند. مدل‌های سه‌گانه سری گلکسی S24 از جدول زمانی مشابهی برای دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری تبعیت می‌کنند.

دستگاه‌های گلکسی قدیمی‌تر نیز بایستی به‌روزرسانی One UI 7.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 15 را دریافت نمایند. در ابتدا قرار بود سری گلکسی S21 سه به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل را دریافت کند و چرخه آپدیت آن با اندروید 14 به پایان برسد؛ اما سامسونگ تعداد به‌روزرسانی‌های اصلی قابل ارائه برای این گوشی را به 4 عدد افزایش داد.

نسخه‌ای از رابط کاربری One UI 7.0 که روی گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا در حال اجرا است.

بنابراین سری گلکسی S21 احتمالا قدیمی‌ترین دستگاه‌های گلکسی واجد شرایط دریافت One UI 7.0 به‌شمار خواهند رفت. گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نیز اگرچه با اختلاف زمانی چند ماهه به بازار عرضه شدند؛ اما از شرایطی مشابه با سری گلکسی S21 برخوردار هستند.

نسخه اصلی رابط کاربری One UI 7.0 احتمالا در اوایل سال آینده میلادی و همزمان با معرفی سری گلکسی S25 منتشر خواهد شد. در ادامه این به‌روزرسانی در دسترس کاربران دستگاه‌های قدیمی‌تر سامسونگ نیز قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH