بازی GTA VI در پاییز سال آینده عرضه خواهد شد

استودیو Rockstar در ماه دسامبر گذشته نخستین تریلر بازی GTA VI را منتشر و در عین‌حال تائید کرد که این عنوان محبوب در سال 2025 عرضه خواهد شد.

اکنون گزارش مالی شرکت Take-Two Interactive؛ مالک استودیو Rockstar به پنجره زمانی دقیق‌تری برای عرضه بازی اشاره نموده است. بر این اساس نسخه جدید بازی Grand Theft Auto در فصل پاییز 2025 روانه بازار خواهد شد.

سال مالی ناشر این بازی در ماه مارس به پایان می‌رسد و کمپانی پیش‌بینی کرده که درآمد خالص آن در 12 ماه آینده 10 درصد افزایش پیدا کند. Strauss Zelnick؛ رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت Take-Two Interactive ضمن توضیحاتی پیرامون بازی GTA VI اعلام کرد:

“چشم‌انداز ما نشان‌دهنده دقیق‌تر شدن پنجره زمانی پیش‌تر اعلام شده برای عرضه بازی Grand Theft Auto VI است. اکنون این پنجره زمانی از سال 2025 به فصل پاییز همان سال محدود شده است. ما مطمئن هستیم که Rockstar Games تجربه سرگرمی بی‌نظیری را ارائه خواهد کرد. انتظارات ما در رابطه با پیامدهای تجاری عرضه این عنوان همچنان رو به افزایش است.”

این مدیر اجرایی در ادامه خاطرنشان کرد که تعداد رزروهای خالص طی 3 سال آینده به شکل متوالی افزایش خواهد یافت. Take-Two Interactive مالکیت استودیوهای 2K و Private Devision را نیز در اختیار داشته و بازی‌های NBA 2K25، WWE 2K25 و Tales of Shire: A Lord of the Rings Game از جمله محصولاتی هستند که عرضه آنها برای سال مالی 2025 (پیش از ماه مارس 2025) مورد تائید قرار گرفته است.

از طرفی عرضه بازی‌های موبایلی Star Wars Hunters و Game of Thrones: Legends نیز در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH