جزئیات قیمتی انگشتر هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ فاش شد

اگرچه انگشتر هوشمند گلکسی رینگ سامسونگ طی رویداد ماه فوریه کمپانی به‌طور اجمالی معرفی شد؛ اما این اقدام بیش از همه یک تیزر تبلیغاتی به‌شمار می‌رفت. در واقع هنوز بسیاری از جزئیات مربوط به این گجت پوشیدنی از جمله قیمت‌گذاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

یک افشاگر با نام Yogesh Brar گزارش می‌دهد که این محصول با برچسب قیمتی 300 تا 350 دلاری در بازار آمریکا عرضه خواهد شد. همچنین برچسب قیمتی گلکسی رینگ برای بازار هندوستان نیز حدودا 35 هزار روپیه خواهد بود. اما این تمام ماجرا نیست؛ چرا که سامسونگ در کنار گلکسی رینگ یک طرح اشتراکی را نیز ارائه خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا خریداری این اشتراک الزامی بوده یا صرفا به‌صورت یک گزینه آپشنال جهت بهبود تجربه کاربری ارائه می‌شود. ظاهرا اشتراک یک ماهه با قیمت ارزان‌تر از 10 دلار به اپلیکیشن Samsung Health افزوده خواهد شد. دکتر هون پاک؛ معاون ارشد سامسونگ الکترونیکس در ابتدای رونمایی از انگشتر طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری CNBC به این موضوع اشاره کرد. 

جهت مقایسه جالب است بدانید که سرویس Fitbit Premium با هزینه ماهیانه 10 دلار یا 80 دلار برای یک سال کامل عرضه می‌شود. سرویس +Apple Fitness نیز با قیمت‌گذاری مشابهی ارائه می‌شود. همچنین تهیه طرح اشتراک Oura Ring نیز ماهیانه 6 دلار یا 70 دلار به‌صورت سالیانه هزینه خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ همانند رقبای خود قصد دارد تا با عرضه گلکسی رینگ، جریان درآمدی پیوسته‌ای را برای خود ایجاد نماید. 

اما سرویس +Apple Fitness امکان دسترسی به تمرینات ویدیویی و سایر موارد کاربردی را فراهم می‌کند. هنوز مشخص نیست که اشتراک گلکسی رینگ با چه قابلیت‌هایی ارائه می‌شود. پیش از این اعلام شد که گلکسی رینگ با سرویس Samsung Food ادغام خواهد شد. در نتیجه این گجت احتمالا برنامه‌های غذایی و پیشنهادات رژیم غذایی را در سطحی فراتر از معمول در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این برنامه‌ها با داده‌های گردآوری شده توسط گلکسی رینگ کالیبره می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH