مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ردمی A3x فاش شد

در ماه مارس گزارش شد که ردمی در تدارک عرضه گوشی ارزان‌قیمت‌ آینده خود با نام ردمی A3x است. اگرچه در آن زمان جزئیات محدودی پیرامون مشخصات فنی دستگاه در دست بود؛ اما اکنون مشخصات فنی گوشی نیز منتشر شده است.

یک افشاگر با نام Paras Guglani اخیرا محتوای بازاریابی گوشی ردمی A3x را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این اطلاعات نشان می‌دهند که ردمی A3x از طراحی مشابه با ردمی A3 برخوردار است.

به‌نظر می‌رسد که مشخصات فنی این گوشی نیز کاملا مشابه با ردمی A3 خواهد بود. ردمی A3x مجهز به یک نمایشگر 6.71 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس، ناچ U شکل و نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد بود. این نمایشگر دارای پوشش محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 بوده و پنل پشتی نیز دارای پوشش شیشه‌ای همراه با ماژول جزیره‌ای گرد برای دوربین است.

این ماژول از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی میزبانی می‌کند. دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت اصلی ردمی A3x و ردمی A3 به پردازنده آن مربوط می‌شود. توان پردازشی ردمی A3x از طریق تراشه Unisoc T603  تامین می‌شود. این در حالیست که ردمی A3 از تراشه هلیو G36 ساخت شرکت مدیاتک استفاده می‌کند.

این پردازنده مشابه با نمونه به‌کارگیری شده در گوشی Itel A70 است؛ دستگاهی که طی ماه ژانویه در بازار هندوستان عرضه شد. ردمی A3x با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. همچنین ارتقاء ظرفیت رم دستگاه به‌صورت مجازی تا سقف 4 گیگابایت نیز امکان‌پذیر خواهد بود. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی از فناوری شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 14 عرضه شده و دارای اسکنر اثرانگشت و فیس آنلاک جهت احراز هویت بیومتریکی است. این دستگاه با مدل‌های رنگی خاکستری و سبز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اگرچه فرد افشاگر به جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی اشاره نکرده است؛ اما مشخصات فنی آن مشابه با ردمی A3 است؛ دستگاهی که با قیمت‌گذاری 7299 روپیه در بازار هندوستان عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که ردمی A3x نیز با قیمت‌گذاری مشابهی روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH