تبلت پوکو پد با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 رسما معرفی شد

امروز برند پوکو از گوشی‌های هوشمند پوکو F6 و پوکو F6 پرو رونمایی کرد؛ اما در عین‌حال کمپانی چینی برای طرفداران خود یک سورپرایز نیز داشت و اولین تبلت اختصاصی با نام پوکو پد را معرفی کرد. این تبلت هم برای کار و هم برای گیمینگ طراحی شده است.

اگرچه این دستگاه فاقد ماهیتی کاملا منحصربه‌فرد بوده و در واقع به تبلت ردمی پد پرو شباهت بسیار زیادی دارد. پوکو پد مجهز به یک نمایشگر 12.1 اینچی بوده و احتمالا بخش عمده‌ای از بودجه تبلت صرف آن شده است. این نمایشگر از نوع LCD بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی، رزولوشن 2.5K و عمق رنگ 12 بیتی برخوردار است (این پنل قادر به نمایش 68 میلیارد رنگ است).

این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 600 نیتی بوده و به لطف وجود فناوری تنظیم روشنایی DC قادر به ارائه تجربه بصری بدون سوسو زدن در سطوح روشنایی پایین‌تر خواهد بود. به گفته پوکو این تبلت برای کار و سرگرمی بهینه‌سازی شده است. بنابراین به منظور برقراری توازن مناسب میان این دو مقوله از نمایشگری با نسبت ابعاد 16:10 استفاده شده است.

از جنبه سرگرمی شاهد به‌کارگیری 4 عدد اسپیکر با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس هستیم. همچنین نمایشگر تبلت به منظور ارائه کیفیت تصویر بالاتر هنگام نمایش ویدیوها از استاندارد دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز تبلت از طریق یک باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. این باتری بایستی انرژی لازم جهت پخش بی‌وقفه ویدیو برای مدت 16 ساعت را فراهم نماید.

شارژ دستگاه با توان 33 واتی انجام شده و به گفته پوکو 15 دقیقه شارژ برای پخش 26 ساعته موسیقی کفایت خواهد کرد. با این‌حال اکنون این پرسش مطرح می‌شود که چه کسی از تبلت خود برای گوش دادن به موسیقی استفاده می‌کند؟

پوکو پد همان گوشی پوکو X6 از تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 استفاده می‌کند. این تبلت مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. با این‌حال کاربران در صورت تمایل قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی تبلت تا سقف 1.5 ترابایت از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهند بود. شنیدن این خبر برای کاربران دارای آرشیو دیجیتالی حجیم خوشایند خواهد بود.

این محصول توسط کمپانی شیائومی تولید شده و رابط کاربری HyperOS را اجرا می‌کند. این دستگاه در کنار یک گوشی هوشمند مجهز به HyperOS قابلیت‌های جذاب و جالبی را ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند محتوای نمایشگر گوشی را به تبلت منتقل نمایند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا متون، فایل‌ها و تصاویر را میان گوشی و تبلت drag and drop نمایند. بعلاوه بدین منظور کاربران می‌توانند از حافظه کلیپ‌بورد مشترک استفاده کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این است که کاربران با یک ضربه سریع می‌توانند تبلت را به گوشی خود متصل نمایند. پوکو پد دارای یک بدنه فلزی یکپارچه با ضخامت 7.52 میلی‌متر و وزن 571 گرم است. این محصول در مدل‌های رنگی آبی و خاکستری عرضه می‌شود.

پوکو به منظور محافظت بهتر از تبلت حین حرکت اقدام به تولید Poco Pad Cover نموده است. کاربران در صورت تمایل به استفاده از تبلت برای فعالیت‌های کاری می‌توانند Poco Pad Keyboard را خریداری نمایند. قلم هوشمند پوکو نیز برای یادداشت‌برداری و طراحی ارائه شده است. پوکو پد از امروز با قیمت‌گذاری اولیه 300 دلاری در دسترس است. این تبلت با تنها 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و در این میان مشتریان تنها بایستی مدل رنگی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پس از پایان دوره تبلیغات، پوکو پد با قیمت‌گذاری معمول 330 دلاری به فروش خواهد رفت. از جنبه قیمت‌گذاری لوازم جانبی نیز بایستی خاطرنشان کرد که صفحه‌کلید، قلم استایلوس و کاور به‌ترتیب با برچسب قیمتی 80، 60 و 20 دلاری در دسترس خریداران قرار می‌گیرند.

1 در مورد “تبلت پوکو پد با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH