گوشی ردمی A3x با تراشه Unisoc و نمایشگر 90 هرتزی رسما معرفی شد

ردمی گوشی هوشمند جدید خود با نام ردمی A3x را به‌طور رسمی در بازارهای بین‌المللی عرضه کرد. این فرآیند از کشور پاکستان آغاز شده است. ردمی A3x از الگوی طراحی مشابه با ردمی A3 برخوردار است؛ با این تفاوت که به‌جای پردازنده هلیو G36 از تراشه Unisoc T603 بهره می‌گیرد.

از جنبه طراحی، ردمی A3x مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای و پیکره‌بندی دوربین دایروی‌شکل است. مدل‌های سبز و مشکی‌رنگ این گوشی دارای حلقه طلایی در اطراف ماژول دایروی‌شکل دوربین بوده و مدل رنگی سفید نیز از یک حلقه نقره‌ای در اطراف ماژول دوربین پشتی خود استفاده می‌کند.

در قسمت جلویی گوشی شاهد به‌کارگیری یک نمایشگر 6.71 اینچی IPS LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی هستیم. همچنین فناوری DC Dimming به کاهش فشار وارد شده بر چشم کاربر کمک می‌کند. پنل‌های جلویی و پشتی گوشی با استفاده از پوشش کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شوند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ توان پردازشی ردمی A3x از طریق تراشه Unisoc T603 تامین می‌شود. این پردازنده در کنار 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی فعالیت خواهد کرد. بعلاوه کاربران در صورت نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تر می‌توانند از کارت حافظه میکرو اس‌دی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت استفاده کنند.

از نظر امکانات اپتیکی نیز این گوشی اقتصادی مجهز به دوربین هوشمند دوگانه 8 مگاپیکسلی با یک لنز کمکی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است. در بخش نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 14 هستیم. این گوشی مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی است. به منظور تامین امنیت گوشی از اسکنر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه استفاده شده و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز کماکان قابل دسترس است.

ردمی A3x با 3 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 18999 روپیه پاکستان (تقریبا معادل 68 دلار) روانه بازار می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی به‌زودی در کشورهای هندوستان و امارات نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH