مشخصات احتمالی گوشی‌های سری آنر X60 فاش شد

برند آنر در تدارک رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری 200 در چین طی آینده‌ای نزدیک است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که سری آنر 200 تنها گوشی‌های موجود در صف عرضه نخواهند بود. اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که سری آنر X60 نیز مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. اکنون برخی مشخصات مربوط به این خانواده فاش شده است.

این خبر تو سط یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. سری X60 همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ جانشین سری آنر X50 به‌شمار می‌رود. سری X50 شامل مدل‌هایی با اسامی آنر X50، آنر X50i، آنر X50i پلاس، آنر X50 پرو و آنر X50 GT است. به عبارت دیگر، سری آنر X60 نیز احتمالا شامل چند مدل مختلف خواهد بود. فرد افشاگر برخی جزئیات کلیدی مربوط به طراحی دستگاه‌های آینده را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

بر اساس گزارش‌ها آنر X60 مجهز به نمایشگری با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف خواهد بود. این ویژگی معمولا در دستگاه‌های رده بالا به چشم می‌خورد. بنابراین آنر X60 احتمالا همانند مدل نسل قبلی خود به‌عنوان یک گوشی پرچمدار مقرون‌به‌صرفه روانه بازار خواهد شد.

بعلاوه Digital Chat Station ادعا کرده که سری آنر X60 مجهز به یک باتری قدرتمند بوده و از مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر سقوط برخوردار خواهد بود. این برند در گذشته نیز دستگاه‌هایی با مقاومت بالا در برابر سقوط را ارائه نموده است؛ بنابراین عرضه گوشی‌های مقاوم توسط آنر موضوع جدیدی قلمداد نمی‌شود.

متاسفانه این موارد، تمامی جزئیات فاش شده درباره سری آنر X60 تا به این لحظه محسوب می‌شوند؛ چرا که Digital Chat Station به جزئیات دقیق‌تری نظیر مشخصات فنی، قیمت‌گذاری یا تاریخ عرضه سری آنر X60 اشاره نکرده است. با این‌حال انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد افشای اطلاعات بیش‌تر و تیزرهای تبلیغاتی درباره گوشی‌های آینده آنر باشیم.

آنر X50 پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH