گوشی پوکو M6 پلاس 5G با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 در راه است

پوکو همچنان به عرضه محصولات جدید در طیف میان‌رده و تشدید رقابت در این فضا ادامه می‌دهد. اکنون یک گوشی جدید از سری پوکو M با نام پوکو M6 پلاس 5G در کد HyperOS مشاهده شده است.

این گوشی از پوکو در واقع مدل تغییر نام یافته ردمی نوت 13R محسوب می‌شود؛ دستگاهی که پیش‌تر در بازار چین عرضه شده است. پیش‌تر گزارش شده بود که این دستگاه احتمالا با نام پوکو M7 پرو 5G روانه بازار خواهد شد. با این‌حال ظاهرا پوکو تصمیم گرفته تا مدل مذکور را با نام تجاری پوکو M6 پلاس 5G روانه بازار نماید.

وبسایت Gizmochina اخیرا با بررسی قطعه کد HyperOS موفق به شناسایی گوشی پوکو M6 پلاس 5G با شماره مدل N19 و اسم رمز breeze شده است.

شیائومی نخستین بار گوشی ردمی نوت 13R را در بازار چین معرفی کرد و پوکو M6 پلاس 5G از مشخصاتی کاملا مشابه با ردمی نوت 13R برخوردار خواهد بود. بنابراین به منظور کسب اطلاعات درباره گوشی جدید پوکو می‌توان مشخصات ردمی نوت 13R را مورد بررسی قرار داد.

پوکو M6 پلاس 5G مجهز به یک نمایشگر 6.79 اینچی IPS با نرخ نوسازی 120 هرتزی و روشنایی 550 نیتی خواهد بود. این نمایشگر از رزولوشن بالایی برخوردار بوده و تجربه بصری روانی را برای کاربران رقم خواهد زد. همچنین دریافت گواهینامه TÜV Rheinland نیز محافظت از سلامت چشم کاربران را تضمین می‌کند. این گوشی با طراحی شیک و مدرن خود توجه مخاطبان را جلب نموده و به‌صورت توامان بر مقوله‌های زیبایی‌شناسی و عملکرد تمرکز خواهد داشت.

پوکو M6 پلاس 5G به لطف استفاده از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 قادر به ارائه عملکردی قدرتمند در کلاس میان‌رده است. این پردازنده در طیف وسیعی از کارها از امور روزمره گرفته تا عملکرد گیمینگ، راندمان بالایی را ارائه می‌دهد.

پوکو M6 پلاس 5G با حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 عرضه شده و فضای کافی و عملکردی مطلوب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سخت‌افزار با ارائه عملکردی برتر در زمینه مولتی تسکینگ قادر به پاسخگویی به کلیه نیازهای کاربران خواهد بود.

از جنبه نرم‌افزاری نیز پوکو M6 پلاس 5G به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 روانه بازار خواهد شد. این  رابط کاربری تجربه‌ای روان و کاربرپسند را به ارمغان آورده و عملکرد کلی دستگاه را بهبود خواهد داد. HyperOS نرم‌افزار اندرویدی سفارشی‌سازی شده شیائومی به‌شمار رفته و هدف آن ارائه تجربه کاربری سریع و روان است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH