کدام تبلت‌ها برترین صفحه نمایش را دارند؟

اسمارت فون‌ها در واقع علاوه بر این که قادر هستند تا فعالیت‌های مالتی مدیا را با کیفیت و قدرت خوب انجام دهند، اما وظیفه دیگر و مهم‌تری را نیز بر عهده دارند. وظیفه‌ای که برای آن ساخته شده‌اند. در حقیقت تماس صوتی و ارسال پیامک وظیفه اصلی اسمارت فون‌هاست اما این گجت‌ها در سایر فعالیت‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

Samsung-Galaxy-TabS

اما تبلت‌ها گجتی هستند که کاملا برای فعالیت‌های مالتی مدیا تولید شده‌اند و روز به روز به محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود. پس اگر وظیفه اصلی تبلت‌ها فعالیت‌های مالتی مدیاست، می‌بایست دارای صفحه نمایش بسیار خوبی باشند.

اگر دوست دارید تا برترین تبلت‌ها را از لحاظ صفحه نمایش بشناسید همراه ما باشید.

سامسونگ گلکسی تب پرو 8.4

Samsung-Galaxy-Tab-Pro-8.4

گلکسی تب پرو 8.4 در حقیقت یکی از تبلت‌هایی است که بیشترین تراکم پیکسلی را در صفحه نمایش 8.4 اینچ خود جای داده است. این صفحه نمایش رزولویشن 2560×1600 با تراکم پیکسلی 359ppi توانسته به این محصول سامسونگ لقب برترین را بدهد.


اپل آی‌پد ایر

Apple-iPad-Air

آی‌پد ایر محصولی است که دارای صفحه نمایش رتینا بسیار با کیفیت است که رنگ سیاه را به بهترین شکل نمابش می‌دهد. سایر رنگ‌ها نیز کنتراست بسیار خوبی بر روی این صفحه دارند. آی‌پد ایر می‌تواند یک گجت بسیار خوب برای دوست‌داران تماشای فیلم در تبلت باشد.


آمازون Kindle Fire HDX 8.9

Amazon-Kindle-Fire-HDX-8.9

این محصول یک رقیب جدی برای سامسونگ گلکسی تب پرو 8.4 است با این تفاوت که صفحه نمایش آن روشنایی بیشتری دارد و رنگ‌ها را بهتر نمایش می‌دهد.


سامسونگ گلکسی تب S

Samsung-Galaxy-Tab-S

صفحه نمایش سوپر آمولد گلکسی تب S تصاویر را با چنان کیفیتی پخش می‌کند که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند. این محصول در دو نوع روانه بازار شده است که یکی از آن‌ها 8.4 اینچی و دیگری 10.5 اینچی است. تمام رنگ‌ها در این صفحه نمایش به بهترین صورت دیده می‌شود و رنگ سیاه نیز دارای عمق بسیار خوبی است. شما می‌توانید بررسی گلکسی تب S را در آی‌تی‌رسان مطالعه کنید.


منبع: cnet

 

8 در مورد “کدام تبلت‌ها برترین صفحه نمایش را دارند؟”

  1. سپهر (وینفونی)

    ینی آیپد با اون صفحش هس ولی سونی زد۳ تب و سرفیس پرو۳ و … نیس؟؟؟
    البته صفحه سامسونگ فضایی هس!
    مصنوعیا هم هس البته ولی قشنگه!!!
    Cnet

  2. سپهر (وینفونی)

    ینی آیپد با اون صفحش هس ولی سونی زد۳ تب و سرفیس پرو۳ و … نیس؟؟؟
    البته صفحه سامسونگ فضایی هس!
    مصنوعی هم هس البته ولی قشنگه!!!

  3. پس Note 12.2 چی شد ؟ در بین تمامی موبایل ها و فبلت ها و تبلت ها بهترین رزولوشن رو داره .
    اگه اشتباه میکنم بگید 🙁

  4. سلام واقعا صفحه نمایش ای پد ایر معرکست البته این نظر شخصی منه ولی کلا محصولات اپل معرکن و دیگرون حالا حالا ها مونده بش برسن البته بدون تعصب گفتن هرچند از لحاظ اعداد پایینن ولی در عمل عالی هستن ………من از روی تعصب حرف نزدم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH