گوشی هوشمند جدید HMD با برند Skyline در راه است

کمپانی HMD Global که گوشی‌های موبایل با برند نوکیا را تولید می‌کند؛ احتمالا در تدارک عرضه یک محصول میان‌رده جدید با نام اسکای‌لاین (Skyline) است. اطلاعات فاش شده توسط یک نشریه فنلاندی نشان می‌دهد که این گوشی طی ماه جولای عرضه شده و از روز 10 جولای (20 تیر ماه) در خرده فروشی‌ها قابل دسترس خواهد بود.

گوشی Skyline به‌عنوان یک پیشنهاد برتر از سوی HMD و با قیمت‌گذاری شایعه شده 520 یورویی روانه بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده و با رنگ‌آمیزی مشکی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. بعلاوه این مدل از قابلیت دریافت دو سیم‌کارت پشتیبانی نموده و بر اساس گزارش‌ها از شماره مدل TA-1688 برخوردار خواهد بود.

صرفنظر از این موارد، تاکنون جزئیات چندانی پیرامون گوشی HMD Skyline فاش نشده است؛ اما کارشناسان معتقدند که این دستگاه پیش‌تر با اسم رمز Tomacat شناخته می‌شد. در صورت تحقق این فرضیه انتظار می‌رود که HMD Skyline مجهز به یک نمایشگر اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی روان 120 هرتزی باشد. همچنین توان پردازشی این محصول احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 تامین خواهد شد.

پنل پشتی دستگاه احتمالا از سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز فوق‌عریض و یک ماژول ماکرو یا حسگر تشخیص عمق میزبانی خواهد کرد. دوربین جلویی 32 مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر سلفی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، گواهینامه حفاظتی IP67 در برابر نفوذ آب و گردوغبار، سیستم‌عامل اندروید 14،  حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و اسپیکرهای استریو سایر مشخصه‌های احتمالی HMD Skyline به‌شمار می‌روند.

همچنین گفته شده که HMD روی توسعه محصول دیگری با نام Nighthawk نیز کار می‌کند. این دستگاه برای آن‌دسته از مشتریانی که به‌دنبال خریداری یک گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ مناسب خواهد بود. انتظار می‌رود که این محصول با قیمت‌گذاری کمتر از 300 یورو روانه بازار شود.

گوشی HMD Nighthawk همانند مدل Skyline از یک نمایشگر اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد؛ اما توان پردازشی این گوشی احتمالا از طریق تراشه‌ای ضعیف‌تر با نام اسنپدراگون 4 نسل 2 تامین خواهد شد. این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

این گوشی هوشمند مجهز به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و یک حسگر کمکی روی پنل پشتی بوده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز کماکان قابل دسترس خواهد بود.

ظرفیت باتری گوشی اندکی ارتقاء یافته و به 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید. شایان به ذکر است که HMD Nighthawk مجهز به جک صوتی هدفون بوده و همانند مدل Skyline با سیستم‌عامل اندروید 14 و اسپیکرهای استریو روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH