گوشی پوکو M6 پلاس 5G در پایگاه Google Play Console رویت شد

گوشی پوکو M6 پرو 5G در آگوست سال 2023 عرضه شد و در ادامه مدل‌های پوکو M6 و پوکو M6 پرو 4G به‌ترتیب در ماه دسامبر سال گذشته و ژانویه امسال روانه بازار شدند. اکنون به‌نظر می‌رسد که در آستانه اضافه شدن یک عضو جدید به این خانواده قرار داریم.

این محصول پوکو M6 پلاس 5G نامگذاری شده و طی ماه گذشته موفق به دریافت گواهینامه BIS در کشور هندوستان شده است. اکنون این گوشی هوشمند با شماره مدل 24065PC95I در پایگاه داده Google Play Console ظاهر شده است. حرف “I” در پایان شناسه نشان می‌دهد که این محصول در بازار هندوستان عرضه خواهد شد.

بعلاوه شماره مدل مورد اشاره از عرضه احتمالی گوشی طی ماه جاری میلادی حکایت دارد. عدد “24” در شناسه محصول به سال 2024 و عدد “06” نیز به ششمین ماه سال میلادی یعنی ژوئن اشاره دارد.

با این‌حال بایستی توجه داشت که گوشی‌های برند شیائومی، ردمی و پوکو در برخی مواقع دیرتر یا زودتر از آن چیزی که اعداد و ارقام نمایش می‌دهند؛ معرفی می‌شوند.

فهرست Google Play Console نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به نمایشگری با رزولوشن 1080×2460 پیکسل خواهد بود. همچنین توان پردازشی گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام به‌همراه 8 گیگابایت رم تامین خواهد شد.

نکته شگفت‌انگیز اینکه مشخصات اعلامی با ویژگی‌های پوکو M6 پرو 5G یکسان هستند. بنابراین انتظار می‌رود که دو دستگاه در سایر جنبه‌ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

بر اساس شایعات، پوکو M6 پلاس 5G مدل ری‌برند شده ردمی نوت 13R به‌شمار خواهد رفت؛ دستگاهی که طی ماه گذشته در بازار چین عرضه شد.

تغییر نام تجاری گوشی‌ها و عرضه دستگاه‌های مشابه با اسامی متفاوت اقدامی عادی از جانب شیائومی محسوب می‌شود. بنابراین انتظار می‌رود که پوکو M6 پلاس 5G از ویژگی‌هایی کم و بیش مشابه با ردمی نوت 13R برخوردار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH