گوشی ناتینگ فون 3 در سال 2024 معرفی نخواهد شد!

ناتینگ در ماه جولای 2023 از گوشی هوشمند ناتینگ فون 2 رونمایی کرد و این موضوع موجب طرح گمانه‌زنی‌هایی در خصوص معرفی ناتینگ فون 3 طی ماه جولای 2024 شد.

کارل پی؛ بنیانگذار و مدیرعامل ناتینگ با انتشار یک پیام ویدیویی به تشریح برنامه‌های شرکت برای معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌های خود و همچنین عرضه ناتینگ فون 3 پرداخت.

کارل پی نظرات خود درباره وضعیت فعلی هوش مصنوعی و ادغام آن با فناوری مصرفی را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. وی به جاذبه چشمگیر هوش مصنوعی اذعان کرد و مدعی شد که اگرچه برخی از این پیشرفت‌ها چشمگیر هستند؛ اما برخی دیگر احتمالا سردرگم‌کننده به‌نظر می‌رسند.

آقای پی تاکید کرد که گوشی‌های هوشمند کماکان پلتفرم اصلی برای هوش مصنوعی مصرفی به‌شمار خواهند رفت. وی برای اثبات ادعای خود به پایگاه گسترده بیش از 4 میلیاردی کاربران و نقل و انتقال سالیانه بیش از یک میلیارد گوشی هوشمند و ارتباط پایدار میان آنها اشاره کرد. به گفته وی روش استفاده ما از گوشی‌های هوشمند نیازمند نوعی بازنگری اساسی است؛ چرا که تجربه کاربری فعلی تا حد زیادی و برای مدت بیش از یک دهه بدون تغییر باقی مانده است.

وی آینده‌ای را پیش‌بینی کرد که در آن، گوشی‌های هوشمند یک رابط بسیار شخصی، پویا و میان دستگاهی را ارائه داده و ارتباط انسان با فناوری را تقویت می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود تا تعاملات طبیعی‌تر و شهودی‌تر به‌نظر برسند.

به گفته کارل پی، تیم ناتینگ طی مدت دو ماه گذشته بر روی طراحی و نمونه‌سازی تعاملات هوش مصنوعی کار کرده است. وی برای نمایش چشم‌انداز آینده برخی مفاهیم پایه را به اشتراک گذاشت و از تصمیم خود برای معرفی تدریجی این نوآوری‌ها خبر داد.

این فرآیند با معرفی ناتینگ فون 3 در سال آینده میلادی آغاز می‌شود. بنابراین آقای پی ظاهرا به‌طور ضمنی اشاره کرده که ناتینگ فون 3 در سال 2024 معرفی نخواهد شد. ناتینگ از زمان تاسیس خود بر ایجاد قابلیت‌های جامع تمرکز کرده و با موفقیت نام خود را به‌عنوان یک بازیگر برجسته در صنعت گوشی‌های هوشمند تثبیت کرده است. در واقع ناتینگ تنها شرکتی است که طی یک دهه گذشته این‌کار را انجام داده است.

کارل پی به تعهد کمپانی به فرهنگ اخلاقی که تجارب کاربری استثنایی و ادغام متفکرانه نرم‌افزار و سخت‌افزار را در اولویت قرار می‌دهد؛ اشاره نموده است. ناتینگ با وجود ثبات و برنامه‌های قدرتمند توسعه هنوز برای پیشرفت بیش‌تر و کمک قابل‌توجه به چشم‌انداز هوش مصنوعی مصرفی آمادگی ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH