گوشی ارزان‌قیمت‌ پوکو M6 4G با دوربین 108 مگاپیکسلی در راه است

در حال حاضر خانواده پوکو M6 شامل مدل‌های M6 پرو، M6 5G، و M6 پرو 5G است. اخیرا در رابطه با معرفی مدل پوکو M6 پلاس طی آینده‌ای نزدیک نیز اطلاعات فراوانی مخابره شده است. اما داستان از جایی پیچیده‌تر می‌شود که با وجود عدم معرفی رسمی پوکو M6 پلاس، طرح شایعات پیرامون گوشی پوکو M6 4G به تازگی آغاز شده است.

پوکو M6 4G ضمن برگزاری یک رویداد آنلاین در روز 11 ژوئن (22 خرداد ماه) در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این خبر به‌‌طور مستقیم از سوی اکانت جهانی پوکو در شبکه اجتماعی X اعلام شده است.

برند چینی وعده داده که این گوشی با دوربین حرفه‌ای 108 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع 33 واتی در بستر سیم روانه بازار شود. مدل پایه پوکو M6 4G با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 129 دلار قیمت‌گذاری خواهد شد. مدل پیشرفته‌تر با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 149 دلاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

پوکو برای این محصول از لقب “جادوگر سرگرمی” استفاده کرده است. به‌نظر می‌رسد که طراحی پوکو M6 4G تلفیقی از پوکو M6 پرو و پوکو F6 خواهد بود. همچنین به باور برخی کاربران، این گوشی احتمالا به ردمی 13 که در اوایل ماه جاری میلادی به‌طور رسمی معرفی شد؛ شباهت بسیار زیادی دارد. محل قرارگیری دوربین یکسان به‌نظر می‌رسد؛ اما در عین‌حال پوکو از برند بزرگ خود روی پنل پشتی بهره خواهد برد.

چنان‌چه این گوشی هوشمند واقعا به‌عنوان مدل ری‌برند شده ردمی 13 عرضه شود؛ در این‌صورت انتظار می‌رود که پوکو M6 4G مجهز به یک نمایشگر لمسی 6.79 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتزی و حداکثر روشنایی 550 نیتی باشد.

تیزرهای رسمی پوکو M6 4G

المان‌های تصویربرداری این گوشی شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی خواهد بود. پوکو M6 4G احتمالا مجهز به یک باتری 5030 میلی‌آمپرساعتی بوده و از جنبه نرم‌افزاری نیز رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

حسگر اثرانگشت با دکمه پاور ادغام شده و روی لبه جانبی بدنه گوشی مستقر خواهد شد. همان‌طور که در تصاویر فوق ملاحظه می‌کنید؛ پوکو M6 4G در 3 مدل رنگی مختلف عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH