تبلت ارزان‌قیمت‌ هواوی میت پد SE 11 با بدنه فلزی معرفی شد

هواوی تبلت اقتصادی جدیدی با نام میت پد SE 11 را در بازارهای جهانی عرضه کرد. این دستگاه بر مقوله قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه تمرکز داشته و در عین‌حال ویژگی‌هایی مانند نمایشگر بزرگ، شارژدهی طولانی باتری و پشتیبانی از قلم را ارائه می‌دهد.

این تبلت دارای بدنه فلزی نازک و سبک‌وزن بوده و از ظاهری فوق‌العاده برخوردار است. این محصول در دو گزینه رنگی آبی (Crystal Blue) و خاکستری (Nebula Gray) روانه بازار می‌شود. ابعاد تبلت معادل با 252.3×163.8×6.9 میلی‌متر و وزن آن برابر با 475 گرم است.

نمایشگر هواوی میت پد SE 11 از یک پنل IPS TFT LCD با اندازه 11 اینچی، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 1920×1200 پیکسل) و نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه 85 درصدی بهره می‌گیرد. این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 400 نیتی، نرخ کنتراست 1400:1، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ، پوشش‌دهی 100 درصدی فضای رنگی sRGB و حالت eBook برای مطالعه آسان‌تر است.

هواوی نوع پردازنده مورد استفاده در این تبلت را رسما تائید نکرده است؛ اما گزارش‌ها از احتمال به‌کارگیری تراشه بومی کایرین 710A یا تراشه اسنپدراگون 680 ساخت کوالکام حکایت دارند. این محصول مجهز به سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 بوده و قابلیت‌هایی نظیر تجمیع مولتی اسکرین برای انتقال یکپارچه داده و اشتراک‌گذاری محتوای نمایشگر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی چند پنجره‌ای، حالت ویژه کودک برای استفاده ایمن و کنترل شده و تماس MeeTime برای برقراری ارتباط تصویری سایر امکانات این تبلت به‌شمار می‌روند.

تبلت جدید هواوی مجهز به 4، 6 یا 8 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. پیکره‌بندی ابتدایی دوربین در هواوی میت پد SE 11 از دوربین 8 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تشکیل شده است. این تبلت مجهز به یک باتری 7700 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی است.

بعلاوه میت پد SE 11 از قلم استایلوس M-Pen Lite برای نگارش، طراحی و یادداشت‌برداری پشتیبانی می‌کند. گزینه‌های ارتباطی این دستگاه شامل وای‌فای دو بانده با فرکانس‌های 2.4 و 5.0 گیگاهرتز، بلوتوث 5.1 و پورت USB Type-C هستند. سنسور جاذبه، حسگر تشخیص نور محیط، میکروفون، اسپیکرهای چهارگانه با فناوری Huawei Histen 9.0 و پشتیبانی از USB OTG سایر ویژگی‌های این تبلت را تشکیل می‌دهند.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری هواوی میت پد SE 11 هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH