گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ در دست مدیرعامل کمپانی رویت شد

در حال حاضر کمپانی شیائومی سرگرم آماده‌سازی بسترهای لازم برای معرفی نخستین گوشی تاشو صدفی‌شکل خود موسوم به میکس فلیپ است. بدین‌ترتیب سال‌ها پس از رها شدن نمونه اولیه میکس فلیپ با اسم رمز “argo” اکنون شیائومی بار دیگر تصمیم گرفته تا از گوشی تاشو جدید میکس فلیپ رونمایی کند.

این در حالیست که امروزه بسیاری از برندهای تولیدکننده گوشی‌های هوشمند دارای مدل‌های تاشو صدفی‌شکل در سبد محصولات خود هستند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که نخستین گوشی تاشو فلیپ شیائومی چه امکانات و قابلیت‌های ویژه‌ای را ارائه خواهد داد. اکنون تقریبا یک ماه پیش از معرفی شیائومی میکس فلیپ، عکسی از لی جون؛ مدیرعامل کمپانی در حال استفاده از این گوشی تاشو جدید منتشر شد.

بر اساس تجارب پیشین اکنون می‌دانیم که لی جون؛ مدیرعامل شیائومی هر گوشی هوشمند جدیدی را تست می‌کند. اکنون تصویری از مدیرعامل شیائومی در حال استفاده از گوشی میکس فلیپ در فضای مجازی لو رفته است. اگرچه در این تصویر، گوشی تاشو به‌طور کامل رویت نمی‌شود؛ اما می‌توان حدس زد که دستگاه مورد استفاده همان شیائومی میکس فلیپ است. این گوشی هوشمند دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد بود.

این تصاویر در ادامه قابل رویت هستند. با توجه به ساختار دستگاه با اطمینان می‌توان اعلام کرد که تصاویر متعلق به شیائومی میکس فلیپ هستند. این گوشی از جمله محصولاتی است که طی ماه جولای به‌طور رسمی معرفی می‌شود. طرفداران برند چینی مشتاقانه منتظر عرضه این محصول در ماه جولای هستند. در این ماه شاهد رونمایی از گوشی‌های شیائومی میکس فولد 4، شیائومی میکس فلیپ، ردمی K70 اولترا و تعداد زیادی از دستگاه‌های جدید دیگر خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH