مایکروسافت از سه نسخه جدید کنسول ایکس‌باکس خود رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت در جریان برگزاری رویداد Xbox Games Showcase 2024 از سه مدل جدید کنسول ایکس‌باکس نسل فعلی خود رونمایی کرد. این دستگاه‌ها شامل دو مدل جدید سری X و یک نسخه جدید سری S هستند.

نخستین مدل، Xbox Series X 2TB Galaxy Black Special Edition نام دارد. این نسخه دقیقا همانند مدل فعلی سری X بوده و تنها ظرفیت حافظه داخلی آن از 1 ترابایت به 2 ترابایت ارتقاء یافته است. این کنسول دارای الگوی خالدار با لکه‌های نقره‌ای، خاکستری و سبز همراه با پایه سبز روشن است.

کنترلر شامل پنل پشتی سبزرنگ و D-Pad خالدار است. این مدل با قیمت‌گذاری 600 دلاری به فروش رفته و به تعداد محدود در بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود.

دومین مدل، Xbox Series X 1TB Digital Edition نام دارد. این مدل در واقع نسخه‌ای از سری X بدون درایور نوری محسوب می‌شود. این موضوع بدان معناست که کاربران صرفا می‌توانند به بازی‌ها و فیلم‌ها به‌صورت دیجیتالی دسترسی داشته باشند. این مدل با رنگ‌آمیزی سفید و برچسب قیمتی 450 دلاری در تعدادی از بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود.

نهایتا مایکروسافت از نسخه 1 ترابایتی ایکس‌باکس سری S با رنگ‌آمیزی مشکی رونمایی کرد. این محصول تقریبا یک سال پیش معرفی شد؛ با این تفاوت که مدل جدید با رنگ‌آمیزی سفید عرضه می‌شود. دو مدل از مشخصات فنی کاملا مشابه برخوردار بوده و با برچسب قیمتی 350 دلاری عرضه می‌شوند. مایکروسافت اعلام کرده که مدل مشکی‌رنگ تا زمان اتمام موجودی آن قابل خریداری خواهد بود. این موضوع نشان می‌دهد که تولید مدل مشکی‌رنگ متوقف شده است.

مدل‌های جدید طی فصل تعطیلات به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH