رندرهای گوگل پیکسل واچ 3 در فضای مجازی منتشر شد

صنعت فناوری‌های مصرفی بی‌صبرانه منتظر معرفی سری گلکسی واچ 7 سامسونگ است. بر اساس شایعات، ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ طی ماه جولای به‌طور رسمی معرفی خواهند شد.

از سوی دیگر رقیب برند کره‌ای یعنی گوگل در ماه اکتبر از ساعت هوشمند پرچمدار خود رونمایی کرد. اکنون رندرهای مربوط به ساعت هوشمند آینده غول جستجوگر موسوم به پیکسل‌ واچ 3 توسط یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks منتشر شده است. این تصاویر نخستین جزئیات درباره گوگل پیکسل واچ 3 را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند.

اخیرا چندین نکته پیرامون پیکسل واچ 3 در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس رندرهای CAD فاش شده، گوگل پیکسل واچ 3 از طراحی کلی مشابه با مدل نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود. این اسمارت‌واچ مجهز به یک نمایشگر بدون حاشیه دایروی‌شکل و یک بند مشکی‌رنگ با مکانیسم سگکی است.

با این‌حال می‌توان به وجود برخی تفاوت‌های جزئی از جمله افزایش اندازه تاج چرخان پی برد. بدنه ساعت در مقایسه با پیکسل واچ 2 اندکی ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسد. این موضوع توسط OnLeaks نیز مورد اشاره قرار گرفته است. از جنبه ابعادی نیز فرد افشاگر اعلام کرده که مدل نسل آینده پیکسل واچ از ابعاد 40.79×40.73×14 میلی‌متری برخوردار خواهد بود. برای مقایسه جالب است بدانید که ابعاد مدل نسل فعلی برابر با 41x41x12.3 میلی‌متر است.

افزایش ضخامت پیکسل واچ 3 می‌تواند از به‌کارگیری باتری با ظرفیت بالاتر ناشی شده باشد. بر اساس شایعات، ظرفیت باتری از 304 میلی‌آمپرساعت در پیکسل واچ 2 به 307 میلی‌آمپرساعت در پیکسل واچ 3 ارتقاء خواهد یافت. این موضوع در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه نظیر Dekra و Safety Korea نیز مورد تائید قرار گرفته است.

پیکسل واچ 3 احتمالا با یک نمایشگر 1.2 اینچی عرضه شده و سیستم‌عامل Wear OS را اجرا خواهد کرد. در لبه سمت راست بدنه ساعت یک دکمه فیزیکی به چشم می‌خورد. همچنین در سمت دیگر نیز یک بریدگی بزرگ‌تر وجود دارد که احتمالا متعلق به شبکه اسپیکر خواهد بود.

شایعات نشان می‌دهند که گوگل پیکسل واچ 3 احتمالا با نمایشگر بزرگ‌تر در کنار مدل 41 میلی‌متری روانه بازار می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که این اسمارت‌واچ به منظور بهبود عملکرد آنلاک از قابلیت اتصال فوق‌ پهن‌باند برخوردار باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH