گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ فاش شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ 10 جولای (20 تیر ماه) برگزار شده و در جریان آن از گوشی‌های تاشو جدید برند کره‌ای با اسامی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی خواهد شد. اگرچه جزئیات رسمی مربوط به این دستگاه‌ها هنوز منتشر نشده است؛ اما اکنون یک منبع خبری موثق، گزینه‌های رنگی قابل عرضه برای دستگاه‌های تاشو آینده سامسونگ را فاش نموده است.

یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس مدعی شده که گلکسی زد فلیپ 6 در 4 مدل رنگی اصلی شامل آبی (Blue)، سبز (Mint)، نقره‌ای (Silver Shadow) و زرد (Yellow) عرضه خواهد شد. در عین‌حال گلکسی زد فولد 6 نیز احتمالا با 3 گزینه رنگی مختلف شامل سورمه‌ای (Navy)، صورتی (Pink) و نقره‌ای (Silver Shadow) در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اما این تمام ماجرا نیست؛ چرا که به گفته ایوان بلاس هر دو گوشی با مدل‌های رنگی دیگری نیز قابل سفارش خواهند بود. این مدل‌های رنگی منحصرا از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ و تنها در برخی مناطق خاص عرضه خواهند شد. بر اساس گزارش‌ها گلکسی زد فلیپ 6 در مدل‌های رنگی مشکی (Crafted Black)، هلویی (Peach) و سفید (White) نیز قابل سفارش خواهد بود. از سوی دیگر گلکسی زد فولد 6 احتمالا با رنگ‌آمیزی‌های سفارشی مشکی (Crafted Black) و سفید (White) ارائه خواهد شد.

سامسونگ به ارائه گزینه‌های رنگی خنثی برای گوشی تاشو کتابی‌شکل خود معروف است و اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت در حال برنامه‌ریزی جهت عرضه سایه‌های رنگی واضح‌تر برای گوشی تاشو بزرگ‌تر خود است. از جنبه مشخصات انتظار می‌رود که گلکسی زد فلیپ 6 از طراحی مشابه با مدل نسل قبلی خود برخوردار باشد؛ اما در عین‌حال استفاده از یک لولای بهبودیافته به کاهش میزان چین و چروکیدگی‌های روی نمایشگر تاشو کمک خواهد کرد. این گوشی تاشو احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی و یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

از سوی دیگر پیکره‌بندی دوربین گلکسی زد فولد 6 احتمالا در مقایسه با مدل نسل قبلی خود تغییرات قابل‌توجهی را تجربه نخواهد کرد. با این‌حال همان پیبشرفت‌های اعمال شده در طراحی لولا گلکسی زد فلیپ 6 این‌بار نیز احتمالا به کاهش میزان چروکیدگی‌های مشهود روی نمایشگر تاشو کمک می‌کند. توان پردازشی این گوشی از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 تامین شده و ظرفیت باتری آن نیز با افزایش جزئی احتمالا به 4600 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید.

بر اساس شایعات هر دو گوشی با طیف وسیعی از امکانات نظیر قابلیت‌های Galaxy AI، رتبه حفاظتی IPX8 در برابر آبخوردگی، اسپیکرهای استریو، فناوری شارژ سریع 25 واتی و تکنولوژی شارژ بی‌سیم روانه بازار خواهند شد. از جنبه نرم‌افزاری نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 خواهیم بود. بعلاوه هر دو دستگاه احتمالا از حداکثر 7 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل اندروید بهره‌مند خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH