نخستین تصویر گوشی ناتینگ CMF Phone 1 در فضای وب منتشر شد

ناتینگ در تدارک عرضه نخستین گوشی هوشمند از برند ارزان‌قیمت‌تر خود موسوم به CMF است. این محصول احتمالا CMF Phone 1 نامگذاری خواهد شد. نخستین اطلاعات پیرامون گوشی آینده ناتینگ پیش‌تر فاش شد و در ادامه موجودیت آن طی هفته گذشته مورد تائید قرار گرفت.

امروز تصویری در فضای مجازی منتشر شده که طراحی پنل پشتی CMF Phone 1 را به‌طور کامل نمایش می‌دهد (در تیزر تبلیغاتی پیشین صرفا بخش کوچکی از پنل پشتی دستگاه به معرض نمایش گذاشته شده بود).

همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ این گوشی دارای رنگ‌آمیزی شاخص برند CMF است. این رنگ‌آمیزی به شکلی گسترده در لوازم جانبی مخصوص گوشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. بر اساس شایعات، مدل پایه CMF Phone 1 با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 19999 روپیه در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. بایستی توجه داشت که این مبلغ در واقع قیمت درج شده روی جعبه محصول بوده و پس از اعمال طرح‌های معاملاتی و تخفیف‌ها، قیمت نهایی گوشی احتمالا به 17 تا 18 هزار روپیه کاهش خواهد یافت.

با توجه به این واقعیت که CMF Phone 1 با تراشه Dimensity 7300 ساخت شرکت مدیاتک، سیستم‌عامل اندروید 14 و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در بستر سیم روانه بازار می‌شود؛ لذا این محصول احتمالا به یک گزینه جالب خرید در بازار تبدیل خواهد شد. ناتینگ به منظور جلوگیری از افزایش قیمت CMF Phone 1 از به‌کارگیری نماد تجاری Glyph LED بر روی پنل پشتی این گوشی صرفنظر خواهد کرد. در سایر جنبه‌ها به‌نظر می‌رسد که این محصول یک گزینه تقریبا مشابه با ناتینگ فون 2a به‌شمار خواهد رفت.

برخی مشخصات این دو گوشی با یکدیگر متفاوت بوده و طراحی ظاهری آنها نیز کامل متمایز خواهد بود. بر اساس شایعات و اطلاعات پیش‌تر لو رفته، CMF Phone 1 مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول سلفی 16 مگاپیکسلی، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، گزینه‌های رنگی مختلف و پنل پشتی قابل جداسازی از جنس پلاستیک سایر ویژگی‌های احتمالی این گوشی را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH