آنر مجیک V فلیپ با رم 12 گیگابایتی در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

آنر مجیک V فلیپ اولین گوشی تاشو کمپانی با طراحی صدفی‌شکل به‌شمار رفته و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها طی روز 13 ژوئن (24 خرداد ماه) در کشور چین معرفی می‌شود. اگرچه جزئیات مربوط به پیکره‌بندی و مدل‌های رنگی قابل عرضه برای این گوشی به‌طور رسمی تائید شده است؛ اما در خصوص تراشه مورد استفاده در این محصول هیچ‌گونه اطلاعات مشخصی وجود ندارد.

اکنون آنر مجیک V فلیپ در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و نوع تراشه و برخی جزئیات دیگر مربوط به آن فاش شده است. شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که آنر مجیک V فلیپ دارای شماره مدل LRA-AN00 خواهد بود. این دستگاه اوایل ماه جاری میلادی در وبسایت آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شد. گواهینامه 3C نشان داد که این گوشی تاشو با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی روانه بازار خواهد شد.

بر اساس گزارش‌ها آنر مجیک V فلیپ با تراشه SM8475 Qualcomm اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ ظاهر شده است. شماره مدل تراشه و پیکره‌بندی CPU آن نکات جالبی به‌شمار رفته و نشان می‌دهند که توان پردازشی آنر مجیک V فلیپ از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین خواهد شد.

فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به رم 12 گیگابایتی بوده و سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند. کمپانی پیش‌تر تائید کرد که مدل‌های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی آنر مجیک V فلیپ همگی مجهز به رم 12 گیگابایتی خواهند بود. این دستگاه در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1732 و 4431 را کسب نموده است.

آنر مجیک V فلیپ احتمالا با یک باتری 4800 میلی‌آمپرساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها نمایشگر خارجی غول‌پیکر این گوشی احتمالا از اندازه تقریبی 4 اینچی برخوردار خواهد بود. بعلاوه گزارش‌ها نشان می‌دهند که نمایشگر تاشو داخلی دستگاه از رزولوشن 1.5K پشتیبانی خواهد کرد.

فهرست آنر مجیک V فلیپ در وبسایت گیک‌بنچ

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز گوشی تاشو آینده آنر احتمالا از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS بهره خواهد برد.

این دستگاه احتمالا با 3 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Iris Black)، صورتی (Champagne Pink) و سفید (Camellia White) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH