مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی K70 اولترا فاش شد

گوشی‌های ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70E همگی طی ماه نوامبر سال گذشته معرفی شدند؛ اما اکنون چهارمین عضو خانواده با نام ردمی K70 اولترا در آستانه عرضه به بازار قرار دارد. انتظار می‌رود که این محصول در آینده‌ای نزدیک عرضه شود. امروز مشخصات فنی این محصول در کشور چین فاش شده است.

ظاهرا ردمی K70 اولترا با تراشه Dimensity 9300 پلاس ساخت شرکت مدیاتک، نمایشگر 1.5K با نرخ نوسازی 144 هرتزی و باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در بستر سیم روانه بازار خواهد شد.

بر اساس شایعات این گوشی مجهز به فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای بوده و گواهینامه حفاظتی IP68 نیز مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب و گردوغبار را تضمین خواهد کرد. دوربین اصلی مشابه با نمونه موجود در ردمی K70 پرو بوده و لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز احتمالا سایر مولفه‌های سیستم دوربین پشتی گوشی را تشکیل خواهند داد.

این پدیده کاملا عجیب به‌نظر می‌رسد؛ چرا که نشان می‌دهد ردمی K70 اولترا نسبت به ردمی K70 پرو یک گام تنزل خواهد یافت. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات فوق با دیده تردید نگاه کنید.

ردمی K70 اولترا به‌طور انحصاری در بازار چین عرضه می‌شود؛ اما گوشی شیائومی 14T پرو به احتمال فراوان بر پایه این مدل تولید خواهد شد. همان‌طور که در سال گذشته نیز گوشی شیائومی 13T پرو بر پایه ردمی K60 اولترا و همراه با برخی پیشرفت‌ها عرضه شد.

تصویر ردمی K70 پرو

یکی از کامنت‌های قابل مشاهده در زیر پست منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهد که شیائومی 14T پرو از دوربین اصلی 23 میلی‌متری با سنسور OmniVision OV50H، ماژول تله‌فوتو 75 میلی‌متری با سنسور OV50D و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری و لنز فوق‌عریض 16 میلی‌متری با سنسور OV13 استفاده خواهد کرد. تمامی دوربین‌ها دارای برند لایکا خواهند بود.

این موضوع بدان معناست که میزان بزرگنمایی دوربین تله‌فوتو از 2 برابر در مدل نسل قبلی به 3 برابر افزایش خواهد یافت. میزان عریض بودن دوربین اولتراواید اندکی کاهش یافته و در عوض دوربین اصلی کمی عریض‌تر خواهد شد. بعلاوه ظرفیت باتری شیائومی 14T پرو 10 درصد افزایش یافته و این گوشی از تراشه جدیدی استفاده خواهد کرد.

تا موعد معرفی گوشی شیائومی 14T پرو هنوز چند ماه دیگر زمان باقی مانده است؛ بنابراین انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره این محصول باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH