تصاویر گوگل پیکسل واچ 3XL در فضای مجازی منتشر شد

تصاویر فاش شده توسط یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks که توسط وبسایت Android Headlines منتشر شده‌اند؛ نشان می‌دهند که گوگل روی توسعه مدل بزرگ‌تری از ساعت هوشمند پیکسل واچ 3 خود با نام پیکسل واچ 3XL کار می‌کند.

در ابتدا تصور می‌شد که این محصول با نام پیکسل واچ 3 پرو روانه بازار شود؛ اما اکنون استفاده از نام تجاری پیکسل واچ 3XL مورد تائید قرار گرفته است. این الگوی نامگذاری با گوشی‌های سری پرچمدار گوگل مطابقت دارد.

گوگل پیکسل واچ 3XL طراحی زیبای مدل‌های پیشین را حفظ کرده و دارای گلس یکپارچه و گنبدی‌شکلی است که از یک قطره آب الهام گرفته شده است. این اسمارت‌واچ دارای تاج دیجیتالی در سمت راست و یک دکمه منفرد در بالای آن است.

تفاوت اصلی به وجود نمایشگر بزرگ‌تر مربوط می‌شود. ظاهرا گوگل اندازه نمایشگر را از 1.2 اینچ در پیکسل واچ 3 به 1.45 اینچ در پیکسل واچ 3XL افزایش خواهد داد. بعلاوه پیکسل واچ 3XL دارای طراحی بزرگ‌تر و ضخیم‌تری بوده و ابعاد آن معادل با 45x45x13.89 میلی‌متر خواهد بود.

این افزایش اندازه احتمالا امکان استفاده از باتری بزرگ‌تر ‌و برخی سنسورهای اضافی را فراهم خواهد کرد؛ اگرچه در حال حاضر درباره این ویژگی‌ها هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست. سیستم اتصال بند نیز به‌روزرسانی شده و این موضوع موجب ناسازگاری اسمارت‌واچ جدید با بندهای مخصوص مدل‌های پیشین پیکسل واچ می‌شود.

تصویر پیکسل واچ 3XL

تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که گوگل پیکسل واچ 3XL دارای نسخه‌ای به‌روزرسانی شده با بند چرمی بوده و این مدل‌ به لحاظ ظاهری با مدل‌های پیشین شباهت خواهد داشت. این دستگاه احتمالا با رنگ‌آمیزی Porcelain عرضه می‌شود. با این‌حال جزئیات مربوط به مواد اولیه و نام مدل رنگی هنوز به‌طور رسمی تائید نشده است.

انتظار می‌رود که سری پیکسل واچ 3 از جمله مدل 3XL از تراشه اسنپدراگون W5 استفاده کنند. بر اساس پیش‌بینی‌ها طی ماه‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری درباره این محصول خواهیم بود. بعلاوه این گجت پوشیدنی احتمالا ضمن برگزاری رویداد سخت‌افزاری آینده گوگل در اواخر سال 2024 به‌طور کامل معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH