ویدیوی هندزآن گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در فضای وب منتشر شد

تا موعد معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ در روز 10 جولای (20 تیر ماه) کمتر از یک ماه دیگر زمان باقی مانده است. اکنون ویدیوی هندزآن از دستگاهی که ظاهرا ماکت گلکسی زد فولد 6 محسوب می‌شود؛ در فضای آنلاین منتشر شده است.

این ویدیو، ویژگی‌های موجود در رندرهای متعدد پیش‌تر لو رفته از گوشی را مورد تائید قرار می‌دهد. ماکت گلکسی زد فولد 6 امکان مقایسه این گوشی با نسخه واقعی گلکسی زد فولد 5 را فراهم نموده و تفاوت‌های میان بدنه دو گوشی را به‌طور کامل آشکار می‌کند.

با همان نگاه نخست می‌توان دریافت که گلکسی زد فولد 6 دارای طراحی بلوکی‌تر همراه با زوایای تیز بوده و از این منظر به گلکسی S24 اولترا شباهت دارد. نمایشگر خارجی دارای طراحی عریض‌تر و حواشی جانبی بسیار باریک‌تری است. بعلاوه ضخامت حواشی اطراف نمایشگر اصلی گلکسی زد فولد 6 نیز کاهش خواهد یافت؛ اگرچه این تفاوت چندان برجسته نخواهد بود.

فریم جانبی دستگاه اکنون ظاهری کاملا تخت پیدا کرده و فاقد هرگونه انحنا است. با این‌حال طراحی لولا کاملا یکسان به‌نظر رسیده و هیچ‌گونه تغییری در این بخش مشاهده نمی‌شود. ماژول جزیره‌ای دوربین جدید دارای طراحی تمیزتری بوده و لنزهای دوربین نیز همسطح جزیره قرار دارند. این موضوع موجب زیبایی بیش‌تر ماژول دوربین می‌شود.

نهایتا ویدیوی منتشر شده از گلکسی زد فولد 6 نشان می‌دهد که این گوشی در مقایسه با مدل نسل قبلی خود 1 میلی‌متر باریک‌تر است. گلکسی زد فولد 5 از ضخامت 13.5 میلی‌متری برخوردار بوده و این شاخص برای گلکسی زد فولد 6 به 12.5 میلی‌متر خواهد رسید. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این کاهش ضخامت، تجربه حمل گوشی در دست را به شکل چشمگیری تغییر خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH