مشخصات فنی گوشی HMD Ridge Pro فاش شد

بر اساس اطلاعات جدیدی که توسط یک افشاگر با شناسه smashx_60@ ارائه شده؛ به‌نظر می‌رسد که کمپانی HMD در تدارک عرضه یک گوشی هوشمند جدید است. این افشاگر به محتوای تبلیغاتی مربوط به پیش‌فروش گوشی دست یافته است.

دستگاه جدید HMD احتمالا با نام Ridge Pro روانه بازار می‌شود. به گفته فرد افشاگر، این گوشی هوشمند مجهز به یک نمایشگر 6.64 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 800 نیتی خواهد بود. توان پردازشی این محصول احتمالا از طریق تراشه 4 نانومتری اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام تامین خواهد شد.

در بخش دوربین نیز انتظار می‌رود که این دستگاه از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی بهره‌برداری نماید. به منظور ثبت تصاویر سلفی نیز از دوربین جلویی 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. HMD Ridge Pro احتمالا با دو پیکره‌بندی مختلف حافظه عرضه می‌شود. مدل پایه مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بوده و مدل پیشرفته‌تر نیز با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از اتصال 5G، وای‌فای 5، بلوتوث 5.1، NFC و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون سایر مشخصه‌های این گوشی را تشکیل می‌دهند. گواهینامه حفاظتی IP54 احتمالا مقاومت نسبی دستگاه در برابر نفوذ گردوغبار و پاشیدگی قطرات آب را تضمین می‌کند. این گوشی هوشمند، سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا نموده و با مدل‌های رنگی قهوه‌ای (Mocha)، سفید (Snow) و سبز (Glacier Green) روانه بازار می‌شود.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه HMD Ridge Pro هنوز به‌طور رسمی مورد تائید قرار نگرفته است. با این‌حال این گوشی به لحاظ اقتصادی می‌تواند یک گزینه رقابتی قلمداد شود. انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به موعد عرضه جهانی این محصول در ماه جولای شاهد انتشار اطلاعات بیش‌تری از جمله جزئیات مربوط به عرضه آن باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH