اپل به‌دنبال کاهش ضخامت دستگاه‌های تولیدی آینده خود است

پس از معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو اپل با طراحی فوق‌العاده باریک در رویداد Let Loose اکنون به‌نظر می‌رسد که غول کوپرتینویی روی عرضه باریک‌ترین مدل‌ها در میان محصولات تولیدی خود تمرکز نموده است.

مارک گورمن؛ سردبیر خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی ادعا کرده که اپل قصد دارد تا از طرح‌های باریک مشابهی برای آیفون‌ 17، مک‌بوک پرو و اپل واچ رونمایی کند. به گفته وی اپل قصد دارد تا مدل باریک‌تر آیفون 17 را در سال 2025 معرفی کند.

عرضه مدل‌های باریک‌تر آیپد پرو طی ماه مه نشان‌دهنده تمرکز مجدد کمپانی بر کاهش ضخامت دستگاه‌های تولیدی خود بدون افت عملکرد یا شارژدهی باتری آنها است. آقای گورمن با استناد به منابع خبری خود مدعی شده که اپل نسبت به کاهش قابل توجه ضخامت دستگاه‌های تولیدی خود متعهد است.

بر اساس گزارش‌ها برند آمریکایی با عرضه این محصولات اصلاح شده قصد دارد تا استانداردهای صنعتی جدیدی را برای ضخامت و قابلیت حمل‌پذیری در رده‌های مختلف تعریف نماید. به گفته وی، آخرین نسل آیپد پرو که در ماه آوریل روانه بازار شد؛ برای اپل الهام‌بخش بوده و موجب شده تا این شرکت به سنت عرضه دستگاه‌های نوآورانه با ظاهر شیک و وزن سبک ادامه دهد.

پیش‌بینی یک تحلیل‌گر مشهور با نام مینگ چی‌کو در اواخر سال 2023 با این برنامه‌ها مطابقت داشته و نشان می‌دهد که اپل در مدل‌های پیشرفته سری آیفون 17 خود از فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر مادربردهای نازک‌تر استفاده خواهد کرد. همچنین گزارش اخیر نشان می‌دهد که اپل با اتخاذ رویکردی مشابه، دستگاه‌های مک‌بوک پرو و اپل واچ خود را نیز بازطراحی خواهد کرد؛ اگرچه در این میان به تاریخ عرضه مشخصی اشاره نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH