نخستین رندر گوشی اکسپریا 1 مارک 7 سونی منتشر شد

یک افشاگر چینی برخی اطلاعات اولیه و رندرهایی از سیستم دوربین گوشی اکسپریا 1 مارک 7 سونی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. در رابطه با صحت و سقم این شایعات شک و تردیدهای فراوانی وجود دارد؛ چرا که سابقه این افشاگر در زمینه افشای اطلاعات چندان قابل استناد نیست. اما در هر صورت جالب خواهد بود که ببینیم سونی با عرضه گوشی اکسپریا نسل آینده خود چه قابلیت‌هایی را ارائه خواهد داد.

بر اساس گزارش‌ها سونی قصد دارد تا از چیدمان عمودی دوربین که در دستگاه‌های پیشین سری اکسپریا 1 مشاهده می‌شود؛ فاصله گرفته و لنز تله‌فوتو را از دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض جدا نماید. گفته شده که این اقدام، فضای داخلی کافی برای به‌کارگیری سنسور تله‌فوتو 1/2.3 اینچی را فراهم می‌کند. برای مقایسه بایستی یادآور شد که اکسپریا 1 مارک 6 از یک سنسور 1/3.5 اینچی استفاده می‌کند.

با توجه به گزارش‌های مخابره شده، دوربین زوم محدوده کانونی معادل 70 تا 200 میلی‌متر را پوشش می‌دهد. انتظار می‌رود که دوربین اصلی همانند نمونه موجود در اکسپریا 1 مارک 6 از سنسوری با اندازه 1/1.3 اینچی بهره‌برداری نماید؛ در حالی‌که دوربین فوق‌عریض احتمالا از یک سنسور بزرگ‌تر 1/2.3 اینچی استفاده خواهد کرد.

کماکان پیش‌بینی‌ می‌شود که سونی برای هر سه دوربین اکسپریا 1 مارک 7 از فناوری پیکسل ترانزیستوری دو لایه استفاده کند.

همچنین گزارش جدید نشان می‌دهد که سونی گوشی اکسپریا 5 مارک 6 را در سال جاری میلادی عرضه نخواهد کرد. در واقع عرضه این سری احتمالا به‌طور کامل متوقف خواهد شد. بدین‌ترتیب سری اکسپریا 1 تنها خانواده گوشی‌های هوشمند پیشرفته در کسب‌وکار موبایلی سونی به‌شمار خواهد رفت.

رندر سونی اکسپریا 1 مارک 7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH