گوشی پیکسل 9 پرو XL گوگل با تراشه تنسور G4 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

بر اساس اطلاعات فاش شده اکنون می‌دانیم که گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل در ماه اکتبر معرفی خواهند شد. این دستگاه‌ها شامل پیکسل 9 با طراحی کامپکت و دوربین دوگانه، گوشی پیکسل 9 پرو با طراحی کامپکت و سیستم دوربین سه‌گانه و پیکسل 9 پرو XL با دوربین سه‌گانه است.

با این‌حال نام پیکسل 9 پرو XL تاکنون مورد تائید قرار نگرفته بود. به لطف فهرستی که در پایگاه داده گیک‌بنچ منتشر و سپس از آن حذف شده است؛ گوگل در تدارک عرضه گوشی پیکسل 9 پرو XL به بازار است. این گوشی هوشمند سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا نموده و از مادربرد komodo استفاده می‌کند.

پردازنده تنسور G4 مجهز به یک هسته بسیار قدرتمند با فرکانس 3.1 گیگاهرتز، سه هسته کارآمد با فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته پردازشی کم‌مصرف با فرکانس 1.95 گیگاهرتز است. همچنین این گوشی مجهز به حافظه رم 16 گیگابایتی است.

گوگل پیکسل 9 پرو XL از پردازنده گرافیکی Mali G715 بهره می‌گیرد. گوشی پیکسل 8 پرو نیز از پردازنده گرافیکی Mali G715 استفاده می‌کند. با این‌حال انتظار می‌رود که GPU گوشی جدید دارای هسته‌های پردازشی بیش‌تری بوده یا از سرعت فرکانس بالاتری برخوردار باشد.

چند روز قبل نسخه‌ای از گوگل پیکسل 9 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد. این دستگاه دارای مادربرد با اسم tokay و حافظه رم 8 گیگابایتی بوده و خوشه‌بندی CPU آن نیز پیش‌تر مورد اشاره قرار گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH