تصاویر جدید سامسونگ گلکسی واچ اولترا در فضای وب منتشر شد

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe اخیرا تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ را منتشر کرده است. این تصاویر در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده و نشان‌دهنده ساعت هوشمند پرچمدار جدید با دو رنگ‌آمیزی متفاوت و همچنین کیس شارژ مخصوص گلکسی رینگ هستند.

سامسونگ گلکسی واچ اولترا با رنگ‌های خاکستری تیره و نقره‌ای به معرض نمایش گذاشته شده و هر دو مدل دارای هاله رنگی نارنجی بر روی تاج دیجیتالی خود هستند. این موضوع از یک پیشرفت جدید حکایت دارد. دستگاه‌های گلکسی واچ فاقد تاج بوده و به منظور ناوبری از یک قاب چرخشی فیزیکی یا مجازی استفاده می‌کنند. بایستی توجه داشت که با وجود استفاده از عنوان “تاج”، این دکمه می‌تواند دارای نام یا کاربری متفاوتی باشد.

پیش از این اعلام شده بود که گلکسی واچ اولترا از طراحی مربعی‌شکل به‌همراه یک واچ فیس دایروی بهره خواهد برد. این پیکره‌بندی نامتعارف قلمداد می‌شود؛ اما سامسونگ برای استفاده از این سبک طراحی احتمالا دلیل قانع‌کننده‌ای خواهد داشت. بی‌تردید این الگو به سازگاری رابط کاربری و واچ فیس‌های توسعه‌یافته برای مدل‌های پیشین کمک می‌کند.

از سوی دیگر تصویر مربوط به گلکسی رینگ، این انگشتر هوشمند را درون کیس شارژ مخصوص آن نمایش می‌دهد. این کیس به لحاظ ظاهری با مدل‌های عرضه شده برای سری گلکسی بادز شباهت دارد؛ با این تفاوت که به منظور نگه داشتن حلقه از یک ستون در نیمه پایینی استفاده شده و برای کمک به استقرار انگشتر در مرکز کیس نیز از یک دایره در نیمه فوقانی استفاده شده است.

تصاویر لو رفته از سامسونگ گلکسی واچ اولترا

چراغ شارژ هم بر روی کیس و هم روی انگشتر قابل مشاهده است. در صورت شباهت کیس شارژ به نمونه‌های ارائه شده برای سری گلکسی بادز انتظار می‌‌رود که این‌بار نیز شاهد به‌کارگیری درگاه USB-C و پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم باشیم.

انگشتر هوشمند گلکسی رینگ پیش‌تر ضمن برگزاری رویداد MWC طی ماه فوریه به‌طور رسمی معرفی شد؛ اما سامسونگ از بیان بسیاری از جزئیات مربوط به این محصول امتناع کرد. برند کر‌ه‌ای تائید کرده که باتری این انگشتر بسته به سایز آن بین 5 تا 9 روز شارژدهی خواهد داشت.

تصویر لو رفته از سامسونگ گلکسی رینگ

بر اساس اسناد ثبت شده در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مدل‌های سایز 5،6 و 7 از باتری‌ 17 میلی‌آمپرساعتی، مدل‌های سایز 8، 9، 10 و 11 از باتری 18.5 میلی‌آمپرساعتی و مدل سایز 12 از باتری 22.5 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهند کرد.

گلکسی واچ اولترا، گلکسی رینگ و همچنین گوشی‌های تاشو جدید سری گلکسی Z سامسونگ احتمالا تا کمتر از یک ماه دیگر و ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد معرفی خواهند شد.

تصویر سامسونگ گلکسی رینگ در رویداد MWC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH