اپل عرضه هدست ویژن پرو 2 را احتمالا به تعویق خواهد انداخت!

چند ماه قبل اعلام شد که هدست اپل ویژن پرو 2 حداقل تا ماه آگوست 2025 عرضه نخواهد شد. با این‌حال اکنون وبسایت The Information ادعا کرده که اپل کار روی هدست ویژن پرو 2 را به حالت تعلیق در آورده است. از طرفی غول کوپرتینویی ظاهرا قصد دارد تا مدل ارزان‌تری از هدست ویژن را در در اواخر سال 2025 عرضه نماید.

این نشریه ادعا می‌کند که تعداد کارمندان تخصیص‌یافته به پروژه توسعه ویژن پرو 2 به تدریج کاهش یافته و اپل خبر تعلیق فرآیند توسعه دومین نسل ویژن پرو را با حداقل یکی از تامین‌کنندگان طرف قرارداد خود در میان گذاشته است.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری مدل ارزان‌تر اپل ویژن هنوز اعلام نشده است؛ اما وبسایت The Information مدعی شده که برند آمریکایی این محصول را با قیمت‌گذاری تقریبی 1500 دلاری روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود که مدل ارزان‌قیمت‌تر اپل ویژن از برخی ویژگی‌های ارائه شده در مدل پرو بی‌بهره باشد.

بر اساس شایعات، مدل ارزان‌تر اپل ویژن کماکان از نمایشگر پیشرفته موجود در مدل پرو بهره خواهد برد؛ اما این‌بار از هدبند ساده‌تر، اسپیکرهای کوچک‌تر و دوربین‌های کمتری استفاده خواهد شد. با این‌حال بر اساس شنیده‌ها اپل تلاش می‌کند تا بدون کاهش بیش از اندازه قابلیت‌های هدست جدید، قیمت آن‌را کاهش دهد.

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که اپل احتمالا در آینده، کار روی توسعه هدست ویژن پرو 2 را از سر خواهد گرفت؛ اما در حال حاضر تمرکز کمپانی بر توسعه مدل ارزان‌تر موجب به تعویق افتادن عرضه جانشین اپل ویژن پرو شده است.

اپل ویژن پرو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH