سامسونگ به مناسبت بازی‌های المپیک 2024 از لوازم جانبی جدید رونمایی می‌کند

سامسونگ حامی قدیمی بازی‌های المپیک به‌شمار رفته و به مناسبت برگزاری این مسابقات معمولا مجموعه محصولاتی را عرضه می‌کند.

نخستین مجموعه از این محصولات اکنون در فرانسه عرضه شده است. این کشور اروپایی از بازی‌های تابستانی امسال میزبانی خواهد کرد. محصولات مورد اشاره شامل کیس‌ها، بندها، پاوربانک‌ها و سایر موارد هستند.

کیس‌های جدید برای بیش از 50 مدل مختلف گوشی از جمله گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی S24 اولترا‌، گلکسی S24 پلاس، گلکسی S24، گلکسی S23 FE، گلکسی A55 5G، گلکسی A35 5G، گلکسی A25 5G، نسخه‌های 4G و 5G گلکسی A15 و گلکسی A05s عرضه می‌شوند.

در ادامه تصاویری از طرح‌های برخی کیس‌ها به معرض نمایش گذاشته شده است. این کیس‌ها با لوگو بازی‌های پاریس 2024 تزئین شده و برداشت‌های خلاقانه‌ای از این رویداد را ارائه می‌کنند.

کیس‌های پاریس 2024 برای گوشی‌های گلکسی سامسونگ 

در این میان لوازم جانبی دیگری نیز به چشم می‌خورند. به‌عنوان مثال یک کیسه ضدآب امکان محافظت از گوشی در برابر باران، گردوغبار و سایر تهدیدات محیطی را فراهم می‌کند.

همچنین کاربران احتمالا مایل به اتصال یک بند به کیس یا کیسه مخصوص حمل گوشی خود خواهند بود. از آنجا که کاربران احتمالا در تمام مدت روز در خارج از منزل بوده و همواره خواهان عکاسی و فیلمبرداری و اشتراک‌گذاری محتوا در رسانه‌های اجتماعی هستند؛ لذا برای شارژ باتری دستگاه خود به یک پاوربانک احتیاج خواهند داشت.

در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که لوازم جانبی فوق صرفا در کشور فرانسه قابل دسترس هستند؛ اما با نزدیک شدن به روز برگزاری رویداد افتتاحیه احتمالا شاهد عرضه گسترده‌تر آنها در سایر مناطق جهان خواهیم بود.

سایر لوازم جانبی مخصوص مسابقات المپیک پاریس 2024

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH