تبلت اقتصادی HMD Tab Lite با تراشه Unisoc T610 در راه است

اخیرا اعلام شد که کمپانی HMD Global در تدارک عرضه یک تبلت جدید با نام HMD Slate Tab 5G است. رندر لو رفته از این تبلت نشان‌دهنده استفاده از الگوی طراحی مشابه با گوشی‌های هوشمند سری نوکیا لومیا است.

اکنون یک افشاگر با شناسه smashx_60@ از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی X به موجودیت تبلت جدید دیگری از برند HMD اشاره نموده است. این تبلت، HMD Tab Lite نامگذاری شده است. از جنبه طراحی، این محصول دارای زوایای گرد شده و حواشی غیر همسان است. نمایشگر 8.7 اینچی IPS از رزولوشن 1340×800 پیکسلی و حداکثر روشنایی 560 نیتی برخوردار است.

توان پردازشی این تبلت از طریق تراشه Unisoc T610 به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء تامین خواهد شد. باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی دستگاه از فناوری شارژ 18 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد. از جنبه امکانات اپتیکی نیز HMD Tab Lite مجهز به ماژول پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

بعلاوه گفته شده که HMD Tab Lite از اتصال سلولی 4G نیز پشتیبانی خواهد کرد. این تبلت به مدل جانشین نوکیا T10 شباهت دارد. نوکیا T10 مجهز به یک نمایشگر 8 اینچی، پردازنده Unisoc T606 و سیستم دوربین دوگانه شامل ماژول اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی بود.

بر اساس شنیده‌ها HMD Tab Lite همانند نوکیا T10 مجهز به یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. تبلت آینده HMD احتمالا با برچسب قیمتی 149 یورویی روانه بازار خواهد شد. بدین‌ترتیب قیمت این محصول در مقایسه با قیمت‌گذاری اولیه 160 یورویی نوکیا T10 در زمان عرضه اندکی ارزان‌تر خواهد بود.

زمان عرضه HMD Tab Lite کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این تبلت احتمالا در مدل‌های رنگی مشکی، آبی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH