مشخصات فنی و قیمت‌گذاری گوشی Nothing CMF Phone 1 فاش شد

ناتینگ از مدتی قبل، فرآیند تبلیغات برای نخستین گوشی هوشمند خود از برند فرعی CMF by Nothing را آغاز کرده است. امروز یک افشاگر معتبر فهرستی از مشخصات دستگاه آینده و جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن در بازار هندوستان را منتشر کرده است.

به گفته این افشاگر، CMF Phone 1 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی لمسی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر، تراشه Dimensity 7300 ساخت شرکت مدیاتک، دوربین پشتی 50 مگاپیکسلی به‌همراه یک حسگر تشخیص عمق در کنار آن، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی در بستر سیم سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد.

از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 14 خواهیم بود. این گوشی در دو ورژن مختلف با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء روانه بازار خواهد شد.

بر اساس شنیده‌ها مدل پایه با برچسب قیمتی 15999 روپیه عرضه شده و مدل پیشرفته‌تر نیز 17999 روپیه قیمت‌گذاری خواهد شد. بایستی توجه داشت که هر دو قیمت فوق پس از اعمال تخفیف‌ها و پیشنهادهای تشویقی بانکی اعلام شده‌اند.

از جنبه مشخصات فنی به‌نظر می‌رسد که CMF Phone 1 نسخه تضعیف شده ناتینگ فون 2a با قیمت‌گذاری ارزان‌تر به‌شمار خواهد رفت. CMF Phone 1 برخلاف ناتینگ فون 2a فاقد نورپردازی شاخص Glyph و دوربین فوق‌عریض خواهد بود. بعلاوه رزولوشن دوربین سلفی نصف شده و سرعت شارژ باتری نیز از 45 به 33 وات کاهش خواهد یافت.

نکته عجیب اینکه گوشی ارزان‌تر از تراشه Dimensity 7300 بهره می‌گیرد؛ در حالی‌که ناتینگ فون 2a مجهز به تراشه Dimensity 7200 بوده و هم‌اکنون با برچسب قیمتی حدودا 25 هزار روپیه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH