مشخصات دوربین گوشی شیائومی 14T پرو فاش شد

طی مدت چند ماه گذشته شایعات گوناگونی درباره گوشی شیائومی 14T پرو منتشر شده است. این محصول بایستی به‌زودی معرفی شود؛ چرا که اخیرا موفق به دریافت گواهینامه NBTC کشور تایلند شده و به موعد عرضه رسمی یک گام دیگر نزدیک شده است.

مرجع تایلندی صدور گواهینامه به هیچ‌گونه اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی شیائومی 14T پرو اشاره نکرده است؛ اما در عین‌حال شماره مدل آن یعنی 2407FPN8EG را فاش می‌کند.

یک گوشی هوشمند با همین شماره مدل اخیرا در پایگاه داده Camera FV-5 ظاهر شده است. بدین‌ترتیب مشخصات دوربین‌های اصلی و سلفی دستگاه فاش شده است. بر این اساس دوربین اصلی از رزولوشن 12.5 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود؛ اما این موضوع می‌تواند از به‌کارگیری تکنیک خوشه‌بندی پیکسلی ناشی شده باشد.

در واقع رزولوشن دوربین اصلی احتمالا برابر با 50 مگاپیکسل خواهد بود. دوربین سلفی نیز از رزولوشن 8.1 مگاپیکسلی برخوردار است. برای بررسی مشخصات دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی می‌توانید به تصاویر زیر نگاهی بیندازید.

مشخصات دوربین‌های اصلی و سلفی شیائومی 14T پرو

بر اساس شایعات، شیائومی 14T پرو نسخه‌ای از گوشی معرفی نشده ردمی K70 اولترا‌ به‌شمار خواهد رفت. با توجه به شنیده‌ها این گوشی مجهز به تراشه Dimensity 9300 پلاس، نمایشگر 1.5K با نرخ نوسازی 144 هرتزی و باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی خواهد بود.

گفته شده که شیائومی 14T پرو دارای گواهینامه حفاظتی IP68 بوده و پیکره‌بندی دوربین پشتی آن از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. این پیکره‌بندی از نوعی عقب‌گرد حکایت دارد؛ چرا که ردمی K70 پرو مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی و ماژول فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

شیائومی 14T پرو در وبسایت NBTC

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH