پچ امنیتی ماه ژوئن 2024 برای گوشی سامسونگ گلکسی A05s منتشر شد

شرکت سامسونگ در روز 10 ژوئن (21 خرداد ماه) انتشار پچ امنیتی ماه ژوئن 2024 برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی واجد شرایط را آغاز کرد. برند کره‌ای ابتدا این آپدیت امنیتی را در اختیار دستگاه‌های رده بالا خود قرار داد و سپس آن‌را برای گوشی‌ها و تبلت‌های میان‌رده گلکسی عرضه کرد.

اکنون با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه ژوئن، غول فناوری کره‌ای انتشار جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی برای دستگاه‌های اقتصادی و پایین‌رده خود را آغاز کرده است. در همین راستا امروز پچ امنیتی ماه ژوئن 2024 برای گوشی گلکسی A05s منتشر شده است.

در حال حاضر سامسونگ انتشار پچ امنیتی ماه ژوئن 2024 برای نسخه بین‌المللی گلکسی A05s را آغاز کرده است. این دستگاه از شماره مدل SM-A057F استفاده می‌کند. به‌روزرسانی نرم‌افزاری که آخرین پچ امنیتی را برای گوشی گلکسی A05s به ارمغان می‌آورد؛ دارای فریم‌ور با شماره ورژن A057FXXS4CXF1 است.

هم‌اکنون آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای این گوشی هوشمند در 6 کشور فیلیپین، مالزی، سنگاپور، تایلند، ویتنام و نیوزیلند منتشر شده است. کاربران برای دانلود آخرین به‌روزرسانی گلکسی A05 بایستی به مسیر Settings > Software update مراجعه نموده و روی دکمه Download and install ضربه بزنند. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و با استفاده از کامپیوتر شخصی ویندوزی و ابزار Odin آن‌را روی گوشی خود فلش نمایند.

پچ امنیتی ماه ژوئن 2024 تقریبا 59 حفره امنیتی شناسایی شده در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی سامسونگ را برطرف می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH