مشخصات دوربین اصلی گوشی شیائومی 15 پرو فاش شد

کمپانی کوالکام در ماه اکتبر امسال از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 رونمایی می‌کند و ظاهرا شیائومی نخستین برند استفاده‌کننده از این نیمه‌هادی خواهد بود. بنابراین شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو نخستین گوشی‌های هوشمندی هستند که از تراشه پرچمدار آینده کوالکام بهره‌برداری خواهند کرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این دو گوشی طی ماه اکتبر امسال معرفی خواهند شد.

به گفته یک افشاگر مشهور چینی با شناسه Digital Chat Station، شیائومی 15 پرو از دوربین اصلی با دیافراگم منفرد اما عریض بهره خواهد برد. این دوربین از یک سنسور بسیار بزرگ با رزولوشن 50 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. بنابراین در مقایسه با مدل نسل قبلی، ویژگی گشودگی دیافراگم متغیر کنار گذاشته خواهد شد.

دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و بزرگنمایی 3 برابری یکی دیگر از مولفه‌های سیستم تصویربرداری گوشی را تشکیل می‌دهد. به‌طور کلی شیائومی 15 پرو در مقایسه با گوشی نسل قبلی خود اندکی باریک‌تر خواهد بود.

شیائومی 15 پرو همانند شیائومی 14 اولترا از یک نمایشگر 2K با انحنای جزئی استفاده خواهد کرد. این گوشی هوشمند مجهز به حسگر اثرانگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر و یک باتری بسیار غول‌پیکر خواهد بود.

تصویر شیائومی 14 پرو

شیائومی 14 پرو هرگز در خارج از خاک چین عرضه نشد و متاسفانه به‌نظر می‌رسد که شیائومی 15 پرو نیز به سرنوشت مشابهی دچار خواهد شد.

بر اساس شایعات پیشین، دوربین فوق‌عریض شیائومی 15 پرو مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود. بعلاوه دوربین اصلی نیز از سنسور 1 اینچی OmniVision OV50K بهره خواهد برد. دوربین زوم پریسکوپی نیز احتمالا دارای سنسور IMX882 ساخت شرکت سونی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH